petek, 5. junij 2009

Bezgov sirup


1 kg sladkorja
1 liter vode
8 bezgovih cvetov
2 deki citronke

..............
Letos nič prekuhavanja...v hladno vodo...in mešaj, mešaj...da se sladkor stopi.
Dva dni, skoraj tri.

In bezgov sirup je pripravljen. Še za največje lenuhe, je z njim malo dela.

In meni ga - kljub nenormalni količini - vedno zmanjka, še preden se v cvetenje spravi novo grmovje.

Sem pa lani nekje prebrala, da v pijačo fajn pašejo listi mete. In poizkusila.
Mmmmm....kako zelo dobro je.

Da bi le voda ostala čim dalj pitna...in bezeg cvetel še pa še pa še.
Je ni pijače v trgovini, ki bi premagala doma narejeno coprnijo.

Pa...zdravo je. In poceni. In odžejaaaa.

In preverjeno...sirup je lahko tudi simpatično darilo ali drobčkena zahvala za odlično večerjo.

...čakam, da začnejo množično rast borovnice.
Najboljši borovničevec naredi moj oče. Zares drži.
Drži pa tudi, da ga zato tako hvalim, da ga ni potrebno delati meni.
In on to zagotovo ve.
Pa mi ga vseeno z največjim veseljem naredi, vsako leto znova.

Najina igra je vsako leto enaka. Pridem, pa ga vprašam...Ti, kakšen je že recept?
Tolikokrat mi je že povedal, da bi ga morala znati na pamet.
Pa se vedno konča z njegovim...Prinesi mi borovnice, žganje bom pa pri Drejcu kupil.

Da ima tudi on rad moj bezgov sirup, je pa menda jasno...

Ni komentarjev:

Objavite komentar