torek, 31. avgust 2010

Meerkatiiiiiiiiiiiiiiiii

Če zaradi koga...potem se v zagrebški živalski vrt, vrnem zaradi njih.
Že ko sem jih kdaj gledala na Tv....so me zabavali. V živo pa...
....še dobro, da me tam nihče ni poznal in je imel "uradni snemalec" ravno takrat veliko dela...smejala sem se ko blesava...

...njihovo domovanje je polno lukenj in kupov peska......pa skal...na katere strašno radi plezajo
...in oprezujejo za nevarnimi obiskovalci živalskega vrta...

 ...ko se prepričajo, da jim ne grozi nobena nevarnost 
iz Slovenije...začnejo nekateri guncat afne...taresni pa...
še vedno pregledujejo okolico...

....za nekaj kratkih trenutkov...je trojica skozi steklo 
v čevljih pomoje  prepoznala tujo vrsto meerkat...
...panika je bila kratkotrajna...
...ljubezen pa tudi...
...vedno so na preži...VEDNO...
...to, kako stojijo...in obračajo glave...cel dan bi jih lahko gledala
trebuščka nimajo tako dlakavega...in je črnkast...in ko se butnejo na hrbet, ko sije sonce...ta njihova črna barva vpija svetlobo/toploto/...in se na tak način  (po)grejejo

...mladičke lahko dobijo kadarkoli v letu...
..."najraje" pa jih dobivajo, ko je čas toplote...
...so eni najbolj skupinskih bitjec...da bi ga imeli doma za ljubljenčka?...neeeee...
..ker dobro ugrizne...in zmešalo bi se mu brez družbe najmanj 20ih kamerdov...

...središče njihovega sveta pa je bila......jaz...hahaha
ne.... bila je rogovila drevesa...več ali manj v središču
njihovega domovanja...dvignjena od tal
jim je nudila odličen pregled nad vsemi
norci, ki smo se zabavali ob njihovem početju.

Jp...hvala kukcu za živali.
...in filmčke zmontiram enga lepga dne...ko bo čas

11 komentarjev:

  1. Hvala za slikce in opis. Luštno. Mi je sedlo na oči in dušo.
    LPM

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo.
    Ko dodam pa še oba filmčka, te pa obvestim. Zajebava me nalaganje.
    /meni je všeč, če ima še kdo rad živalske fotke...tud če niso profi narejene.)
    Bod mi fajn.

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaz sem tako ali tako za žvalce. Meerkati pa so zame nekaj posebnega. Prvič sem videla dokumentarec o eni njihovi koloniji. Je potovala zaradi hrane (potem pa gledala vso njihovo serijo). Je brat čakal, da je poginila sestra. Ne moreš verjet, koliko so povezani. Oprosti, bluzim. Vendar pa bi se mi morali marsikaj naučiti od živali. Na primer že od koz :-))
    Te lepo pozdravljam M

    OdgovoriIzbriši
  4. Saj vem, da si.
    /ker nimajo zalog telesne maščobe, morajo res čist skoz...iskat hrano. povezani pa so res, ja.)
    Saj to o učenju od živali, večina ve. Pa pozablja-mo.
    Na koncu prideva do tega...da ni vse v velikosti možganov ane..;)

    Lena sem ko fuks...pozdrav nazaj.

    OdgovoriIzbriši
  5. Tudi jaz sem lena ko fuks...(že dolgo nisem slišala te besede). Sem vesela, da besedkamo. Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  6. Haha...jaz imam pa zdaj že napad pomnjkanja sladkorja...in se pripravljam na delanje bajader.
    /jasno seveda, da mi nekaj sestavin manjka...in moram v trgovino. al pa poiskat nov recept..;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Mi jih nekaj pošlješ? Tudi moj cuker je padel pod nulo ;-(
    A veš, da moj ponoči brska po hladilniku, če je kaj sladkega notri. Dvonoga miš v hladilniku :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Haha....ti...po polnoči lahko prideta v moj hladilnik...v njem bodo bajadere pa skutne rezine po enem drugem receptu...mene pa ne bo doma...tako da miške lahk plešejo..;)
    /kako vedno najdem take recepte, kjer se more pecivo ohlajat...ne vem no.)

    OdgovoriIzbriši
  9. Tile so pa tud meni zabavni.

    OdgovoriIzbriši
  10. Si jih čist okupirala in poslikala z vseh možnih kotov-:)

    OdgovoriIzbriši
  11. bor...iz tv oddaje jih poznaš?

    krampar...res ja. bili so res pojave.

    OdgovoriIzbriši