petek, 3. september 2010

Skutne rezine in bajadere

...saj se mi ne da kaj preveč pisat...nisem taprave volje...
...po drugi strani pa lahko brezbrižno rečem...življenje gre dalje...včeraj je mimo...danes je fajn...jutri bo super.
Ne...saj ni tako enostavno. Ne vedno.

Delala sem svaljke zadnjič...če ni potrebe po kompliciranju...ne kompliciram.
...masa iz vrečke hit mix...pa voda...okus je popolnoma enak kot če bi delala po dolgem receptu....ma ne, bi zagotovo bili zaničnejši...

Ko mi je padel sladkor...sem pa začela s pacanjem...dveh stvari naenkrat...ko ta velika slaščičarka, ki že najmanj 20 let, vsak dan peče umetnije


...najprej skutne rezine...po mal drugačnem receptu... pri prejšnjem, sem spodnji del peciva delala tako...da je bilo treba testo valjat...tokrat pa samo strest v pekač...dat pečt za pet minut
...medtem zmešat tasrednjo plast
...jo polit čez prvo...in dat pečt še za 25minut
...ko se peče pa je čas za
pozno večerjo...
....mešanje zadnje plasti za rezine
...začetek priprav za bajadere
...sam cuker....mmmm
...druga plast bajader

...tretja in končna plast skutnih rezin

.....in konec obeh...malo pred polnočjo.
Premaknila sem ju v hladilnik.

In vse je šlo. Al bo za nekaj časa zadostovalo....
No...do nedelje mogoče.

5 komentarjev:

  1. Protestiram, moj najdražji ni našel nič v hladilniku ;-)
    Pridna kot vedno(razen ko grizem, bodem i ujedam)...
    Lep konec tedna ti želim M

    OdgovoriIzbriši
  2. Drugič mora kar luč prižgat...bo potem bolje videl...
    Saj je vse šlo...nekej sem razdala ostalo pa...se ve.;))

    Počivalni konec tedna. Uživajte tudi pri vas.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lačen. :D A sem ti že povedal da si te ne morem predstavljat kot slaščičarke?

    OdgovoriIzbriši
  4. Ti si resno zbolela-:))

    OdgovoriIzbriši
  5. bor...če ne ti, pa kdo drug zagotovo....;)) Pa saj sem povedala..ko me zagrabi, se lotim, drugače pa ne.

    krampar....nisem, nič bat...;)

    OdgovoriIzbriši