četrtek, 19. avgust 2010

Prošnja


Sidra umazanih nasmeškov
so si izbrala 
svoj zaliv.
Potrkala so
na vrata
vodnega kraljestva
in mu
preprečila
umirjen počitek.
Madež 
izumetničenih besed
 zadovoljen
golta
še zadnje ostanke
lepote.

Skrij me pred njim!
Boš?

8 komentarjev:

  1. Rado, živjo.
    Sentiment...niti ne. Vse bolj se mi gravžajo sluzavosti in slinavosti, ki jih uporabljajo ljudje da bi dosegli svoje.
    /fotki sta pa za dodatek...)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ah daj no Nish,
    brez slinjenja pač ne gre. Eno dobro mrho imam v paci, a je ne dobim, če se prej vsaj dva dneva ne slinim okoli nje.
    Kaj čem zdaj? Tebi na ljubo prenehati s slinjejenjem?

    OdgovoriIzbriši
  3. Oh Rado, kje pa. Ker sem proti temu, da bi se ljudje drug drugemu na ljubo, spreminjali. Ker potem niso več to kar v resnici so.
    /spremeniš se "sam od sebe"....jasno da tudi s pomočjo ljudi, ki se gibljejo okoli tebe. ampak sprememb si moraš sam želet, šele potem imajo kak učinek.)
    Pri 20ih sem tudi jaz padala na puhlice in slinavost v odnosih. Danes pa pošljem v trikrasne.

    Pa...saj dopuščam možnost, da nekatere mrhe in mrharji, želijo in hočejo...da jim sadiš rožice.
    Mi pa ni jasno, od kod ljudem ideja...da se s slinavostjo povsod daleč pride...in potem začudenje, ker se ne.
    /zadnjič sem napisala, da imam rada ljudi, s katerimi si vse zmečemo v obraz. ja, zna bit boleče in prizadene tudi.)
    Ne moreš mi pa zameriti, da blefiranja ne maram (več).

    OdgovoriIzbriši
  4. Še zmeraj nočeš padat na slinavost?-:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ne videt ne slišat; še vedno, ja.

    OdgovoriIzbriši
  6. Pogledal sem video na rtvju.
    Namesto da bi učili otroke ljubezni do drugih živih bitij.
    Upam da si v redu.

    OdgovoriIzbriši
  7. Sem ok.
    /Ja, je bolano do konca. Mene so učili drugače)

    OdgovoriIzbriši