sobota, 21. avgust 2010

Arsenal - Blackpool

6 - 0
Walcott 3x
Aršavin
Diaby
Chamach

Mister Capello....si gledal? Te je treščil po glavi...trojček Walcotta? Upam.

Sicer pa...nekak pričakovana zmaga nad novim prvoligašem. 
Morda bi se drugače pletlo, če bi igrali z vsemi igralci. Še vedno z zmago a  z manj goli.

Kaj reči o igri? Lahko so si dovolili svobodo in tisto njihovo pletenje podaj.
So dobro pripravljeni? So.
So si odpočili? So.

Vprašanje, ki se mi je zastavljalo pa....koga bo še pripeljal Wenger?
Samo še enega obrambnega...in vratarja?
Ahh...če bi poslušal mene, bi pripeljal dva obrambna in nobenega vratarja. Še vedno sem na strani Almunie.

Ahh...še vedno sem za Arsenal.

5 komentarjev:

  1. to je bolj rezulatat za rokomet :)
    sicer pa dobrodošla nazaj iz poletnega potepanja :)
    LP aLEX

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitam. Čas je za Arsenal.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ej Alex....še dve tekmi sta se končali s 6-0.
    /kdor zna pač zna...;)

    Jooj, Goriziann...iz tvojih ust, v božja ušesa...;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Saj tokrat bo. Vzpostavil sem direktno linijo z njim. Rdeč telefon. Veš, ne uporablja prenosnikov, ker povzročajo tumorje.
    Še posebej če pomisliš, da bi on po njem govoril 24 ur na dan.

    :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. Jaooo..;))) pa povej mu...da se odvadim tudi preklinjat...če je to problem, da jim zmeraj nekaj zmanjka. Lahko pa meni daš številko...pa mu sama povem.
    /joj kolk se smejem...)

    OdgovoriIzbriši