torek, 17. avgust 2010

Rdeča panda ali mačja panda ali mala panda

Rdeča panda
spada
med ogrožene živalske vrste.
Na svetu naj bi jih bilo le še okoli 2500.
Njihova domovina sta Nepal in J Kitajska.
Jaz sem pa eno srečala v Zagrebu.

...hrani se z bambusovimi vršički...

...v naravi so najbolj aktivni, zjutraj in zvečer...
v živalskem vrtu pa...vedo da pridem dopoldan

...so samotarčki, ki jim najbolj ustreza teperatura do +25...

 ...pijejo tako, da šape pomočijo v vodo in potem s šap pijejo vodo

...imajo zelo "hitro prebavo"...in če hočejo preživeti, 
morajo dnevno pojesti okoli 5-6kg hrane..tolk nekje tudi sami tehtajo...

...povprečna življenska doba je 9-10 let...

...tale zna živet še tja do 14. leta, ker je videla mene...
...po trebuščku je pa črna in obraz deluje skoz nasmejan...
lise po obrazu naj bi imela pa vsaka panda drugačne...in menda so v obliki solze "narisane"

...rep s krogci potiskan...ko spi, si z njim pokrije obraz...

...ali pa pomaha meni in mi sporoča...
...da je konec predstave.
...če me spomin ne vara, je ravno tale pandek stopil na konec veje
in se prav nemarno posračkal

 *od blizu...brkat, krempljast in jezičen*

4 komentarji:

  1. Kdor tebe zagleda se mora smejat-:))
    Tvoji opisi pod slikami so mi všeč in panda zgleda simpatično.

    OdgovoriIzbriši
  2. A to je bil kukr kompliment?...;))

    OdgovoriIzbriši
  3. Kot kakšen velik maček je :D
    Znaš naredit zabavno zgodbo iz fotk.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ali pa lisička...če jo od daleč gledaš.
    Hvala.

    OdgovoriIzbriši