sobota, 21. avgust 2010

Velike mačke...levi-nje

Mislim da sva  največ časa posvetila prav njim, mačkam.

Kralj živali - lev - je spal za ograjo. Če bi se stegnila, bi ga lahko pobožala.
 ...poznam tisto...ne diraj lava dok spava...pa četudi je ne bi....ne bi mi padlo na pamet, da bi ga imela za ljubljenčka.
Impozanten je tako od blizu.
Zamah s tisto veliko šapo, bi me zagotovo podrl na tla.
Vesela sem, da jim gradijo nove,  prostore. Večji bodo...mogoče bolj podobni tistim, ki jih imajo levi na svobodi?
Sem se pa vprašala...ali levi kdaj pomislijo, da svet ni le tistih par deset metrov kletke...se spomnijo na prostranstva savan....ali pa je živalski vrt edino kar poznajo...in jim je tako čisto prav.
 Njihova griva....z raziskavami so menda dokazali...bolj je črna, bolj so zanimivi...več šans imajo pri levinjah.

In kaj sem zvedela novega?
Da so vse mačke - razen leva - lahko "podvržene" pretiranemu pigmentiranju, kar pomeni....hmmm...da so črne barve.
Črnega leva se pa menda še ni srečalo.


*levi in levinje živijo v krdelu. ko se mama po kotitvi vrne v staro družbo, se mladi levčki lahko brez problemov priklapljajo na mleko h kakšni drugi mami*

Ko kak lev samotar najde krdelo in zasluti priliko, da bi lahko premagal alfa samca(ki je morda že star in ne več tako pri močeh)....se spopadeta. Poraženec odide...v samoto ali smrt.
Zmagovalec pa....mnogokrat pobije vse mlade naslednike poraženca...da bi bile samice čimprej pripravljene za njegovega tiča.
Ampak ja...brez njene privolitve, ne bo nič.
Ni lahko bit....kralj živali.

Ni komentarjev:

Objavite komentar