četrtek, 5. avgust 2010

fu

še vedno
ne vem,
kaj imaš
s čukom
da te tako
impresionira.
pusti
tega črnega
hudiča.
ne maram ga,
maram
pa
tvojega
trdega tiča.
v ustih
na bedrih
med joške
naj skoči,
na mizi
z drobtinami
naj se razpoči

.....ahh ne,
naj samo
trd postane
v divje in sladke
mreže me ujame


ne morem več
pisat o trdem tiču
prikazuje se mi
kako me poriva.
mokra
in vroča
je pi.
igriva

fa.
želja pa kar
gori!
daj,
odpri oči!
vem, vem
rad gledaš
ko se igram
in hočeš
da noge
narazen dam.

bi me?
ja vem.
želja tvoja ne mine.
in cedijo se ti sline.

bi te?
ja veš.
delaš mi skomine.
in cedijo se mi sline.

bi se?
ja veva.
potrebujeva.
slinček.
in 365 dni ujetništva v samoti.


2 komentarja:

  1. Kam so vsi zmrznili ? Ne počnejo kaj takega ?
    :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. ;))...to samo marsovci počnemo
    /in grmi in se bliska...tudi zdejle uzunej...;))

    OdgovoriIzbriši