nedelja, 8. avgust 2010

Sladkor pada

....in neka čudna gospodinjska manija se me je prijela.
Najprej so mi zadišale pohane šnite...in sem jih naredila...
...in vse pojedla sama.

V skrinjo sem zmetala....no, no...lepo pospravila,  še nekaj kuhanih paradižnikov.../nasvet koristen/

...eno vrečko naribanih kumar....ker jih imam rada v omaki...z goro pire krompirja...
...slikce ni, ker se je ponesrečila

In potem me je prijelo....da bi pa res nekaj sladkega jedla...kar kej...kar ni čokolada ali evrokrem ali bomboni...kej, kar lahko spečem.
Smešno? Ja...ker včasih imam take napade...in to jaz, ki se mi  ponavadi zares ne da kaj preveč pečt.
Ampak očitno je bil tak dan....da sem bila glavna kuhinjska navdušenka....
...brez skrbi...danes to niti pod razno nisem več.

No...pa sem šla na na tole stran in našla SKUTINE REZINE

Tam nekje ob polnoči...sem pojedla prve tri....ostale sem pa pustila za naslednji dan. Ker je tako menda po pravilih....
So pa enako dobre...če jih takoj poješ...ali pa naslednji dan.

Delo je pa zgledalo takole....





...moj pult je nametan z vsem, ja...tako pač delam
in ja...sama pospravim za sabo....tako da...zgražanja se ne it...
....itak pa...če ne bi uživala tudi v neredu....tega sploh delala ne bi.

---v mlinčku, ki je namenjen za mletje kave...pa je še nikdar nisem mlela v njem...meljem sladkor...da dobim sladkor v prahu.
---ker nisem imela 1,5 vanilijevega pudinga...sem dala 0,5 jagodnega....prav nič narobe
---v tisti modri škatli...imam celga boga...za peko...ko tahuj slaščičarka, tako da mi pecilnih in vseh ostalih praškov...ni treba iskat...ko se tako z lufta odločim kaj spacat
---še sreča, da sem zadnjič našla valjar....ampak....pomoje bi ga znala neprimerno bolje uporabit pri kakšnem tepežu....testo sem enihparkrat....nazaj v kepo zboksala preden je bil tako priden, da se ni trgal....bi rekla, da je bil zelo rahel in se je zato trgal...khmmmm
---kljukce za perilo obešat so pa zato...da z njimi peki papir lepo naravnam po pekaču.....kje sem to pobrala, ne vem...je pa ok

Ko je pečeno...in še toplo...mmmmmm
Ok...bom pustila do drugega dne...nedotaknjeno.
Ja, malomorgen....
Takole zgledajo...
...ja, ja...že mogoče, da niso lepi za oko....dobri pa so...oooo, kako zelo.




6 koščkov je ostalo....nesem jih k staršem...pa...če jim ne bo všeč....ni bojazni....da bi ostali.

Ok....pomoje imam peke za nekaj časa dovolj.
In lep dan je.

5 komentarjev:

  1. Zame nisi nič pustila? Pejt se solit ... Ti pišem jutri, ob tvojih slikah je moj cuker OK in grem spat. Lahko noč M

    OdgovoriIzbriši
  2. Da se grem slaščičarko, ima moj sladkor nenormalno nizko vrednost...;))...in sem potem tudi strašno egoistična...nabašem se do konca.
    Pa dober dan...

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi jaz obožujem kumare s krompirjem. Mi temu rečemo "štajerske kumare". Samo jih samo jaz jem. Tudi moje kumare so že v skrinji. Paradižnik pa zmrzujem po tvoje. Saj veš, več glav, več zelja. Cuker je pa tudi meni padel. Bo treba ... ti mi itak ne daš niti ene rezine. Ti pošljem en moj recept za dvignit cuker. Imej se LP M

    OdgovoriIzbriši
  4. M....jooooooooj...zdaj si me pa spomnila, kaj bi jedla...sladko zelje in pire....
    Fajn se imej tudi ti...pa...delfinčki prihajajo...;)

    *hel1*....prisežem...res je bilo dobro.
    /v receptu je sok ene limone, ki sem jo jaz izpustila...in dala mal več sladkorja...res...mmmm..)

    OdgovoriIzbriši