sreda, 25. avgust 2010

Pobiranje krompirja

Za ozimnico ga dobim pri bratrancu. In ga pobiram vsako leto - pa mi ne bi bilo treba.
Precej raztresen moraš biti, da namesto telefona...v žep zatlačiš fotoaparat.
...pa so nastale obkrompirske fotke.

....ko pride noč čarovnic, se buče dobro prodajajo....

...najstarejši...najbolj radoveden...najbolj srckljan...
...je tale gospod kozel...
...tu me je spraševal, če sem res že končala s čohanjem in
ali resno nameravam že oditi...

...medtem ko sem božala starega kozla...so se ostale tri...
...zagotovo spraševale...a me smo pa piii...dim?....
....tudi meeeee hočem fotko od blizu....
...ok...fotkanje z eno roko mi ne gre..
...mama koza...najstarejša in najmlajša hči...

...najmlajši, ki je letos prikukala na svet...že poganjajo rožički...

...nesporen dokaz...da so res ženskega spola...
...firbčnost na višku...

Ribnik pri sestrični
...želve prihajajo po svojo hrano...
...še nekomu drugemu je všeč njihova hrana...star je 7 mesecev...
...normalno, še ves trapast...
..ga niti ugriz želve, ni odvrnil od namere...
...družno sta se lotila dela...
...oba sta zelo hitela....

...po malici pa odhitela...vsak na svojo stran.
Jaz sem še malo posedela.

To je to.
Računalničarju, ki popravlja moj računalnik...sem zabičala....da ga zmeljem v prah...če mi izgubi fotke.
Upam, da je grožnja zalegla....

10 komentarjev:

  1. Hvala za fotke, super. Hvala za kozobradce. Saj veš ...
    LP M

    OdgovoriIzbriši
  2. Sem te imela v mislih, ja..ob "morju trave", imajo najraje lupljenje edinega drevesa sredi travnika.
    Pozdrav tudi tebi.

    OdgovoriIzbriši
  3. Si me spomnila, da sem videla kozo na strehi kozolca, da je lahko smukala listje.
    Bo drevo preživelo? he, he ...
    LPM

    OdgovoriIzbriši
  4. Haha....si lahko predstavljam, ja. Kar se tega tiče, so pa koze od hudiča. Na "prste" stopijo..;))
    Al bo preživel al ne...kaj pa vem...je tako trdoživo jabolko...

    OdgovoriIzbriši
  5. Jaz sem se tudi igral z mislijo da bi imeli ribnik pri hiši, pa so me pa prepričali, da bo potem preveč mrčesa. A je?

    OdgovoriIzbriši
  6. krampar - ni.

    Samo v postanih vodah se razmnožuje mrčes, še posebno komarji. Torej, če misliš na ribnik katerega polni dež in le občasno ti - potem drži.
    Pikajo pa tako samo komarke. Pik razgledane in človekaljubiteljske nish, ki ima samo eno napako, da rada preklinja, sploh ni boleč.

    OdgovoriIzbriši
  7. Krampar...ima Goriziann kar prav.
    Tukaj pa mislim, da imajo dotok vode iz potoka...bom ob priliki vprašala.
    Glede na to, da je par korakov stran kotiček za sedenje....smo posedali...pa se ne spomnim kakšnih letečih pikačev v obliki komarjev. Pa tardeče ribice so tudi notri, tako da...bom povprašala.

    Goriziann....;)))...preklinjam res več ali manj samo še ob tekmah...pa saj me nobeden ne sliši.

    OdgovoriIzbriši
  8. nekam dobro se razumeš s kozami

    OdgovoriIzbriši
  9. Potem bi bil problem ker pri meni ni potoka prav v bližini.

    OdgovoriIzbriši
  10. bor....menda se ne čudiš preveč?

    krampar...nisem še vprašala. bom.

    OdgovoriIzbriši