sreda, 11. avgust 2010

Rojstva

Obsedla so me...ali bolje rečeno....zaplavala sem, kot je pri meni v navadi.....na eno stran...in odplavala.
Ne vem zakaj imam vedno občutek...da je pri živalih vse tako enostavno.



...ne vem sicer, zakaj je treba tako vpit zraven...pa navdušenje gor ali dol...jaz bi se ziher jokala



...ne...mladiček ni mrtev...le malo je trajalo, da je vstal /kar je menda normalno/....sem prebrala v komentarjih....preden sem pa jih, sem pa...joooj...pa ne da je mladiček mrtev
Ogledala sem si  tega žirafkota na videu, ko je bil star tri dni...




...ni mi jasno, zakaj sem vedno mislila, da se pande že rodijo ogromne....saj zdaj že kar nekaj časa vem, da se ne. se  mi pa vedno milo stori, ko vidim...kako se lahko velike mame...ljubeče obnašajo da takih micenih in nebogljenih kepic



...no...potem pa pridem do tega videa pa...ne vem...mama se ne zmeni za mladička...pa mi je zato hudo....po eni strani. po drugi pa....v naravi, ta dva mladička, zaradi obnašanja mame...verjetno ne bi preživela. ampak...a bi v osnovi, v naravi sploh preživela njuna mama?

In sem seveda še bolj zaplavala.....
Ravno danes sem "nekomu" rekla...da imam strašno domotožje po Londonu...da me verjetno (tudi) zato...tako živali okupirajo.
In potem najdem...obstoj safari parka v Angliji...kjer obstajajo beli levi...in imajo mladičke.



....in je pol urce naokrog, kot bi mignil. In sem že na tem...da bi morala nekoga poiskati...da mi prepove uporabo youtuba....
...ko otroci, ki rečejo...samo še toleee, pol pa grem spat....pospravljat...učit...ma ne...hujša sem

Res no...samo še tole....



Že pred časom sem si zapomnila...kolikor je dolga anakonda...toliko ljudi jo mora držati...da jih ne poje? Ne...da jo ukrotijo za  tisti kratek čas, ko jo držijo v rokah.
...ne glede na mojo ljubezen do kač....bi  pa jaz zahtevala še kakšnega človeka več....ob kakšni res gromozanski.

Samo...piranh pa res ne maram.
Ko sem ravno končala z živalskim popotovanjem in snela slušalke...je padel gol. 
Moje nogometne počitnice očitno še kar trajajo...pa tak dober namen sem imela...gledat tekmo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar