nedelja, 8. november 2009

Wolves - Arsenal

1 - 4
7.11.2009

Arsenal je aboniran na zmago s štirimi goli. Očitno.
...ne, sploh se ne pritožujem.

Je pa zares noro, da so tokrat kar dva zabeležili zaradi avtogolov Wolvesov.
...sem že rekla, da so avtogoli nekaj, česar ne privoščim nobeni ekipi.






...a tko bodo danes zmagali...sem si mislila...ne me sezuvat...hočem Arsenalove gole!

In je bil...lep Fabregasov




...in za dobro vago še Aršavin...


In brez potrebe so dobili gol v zadnjih minutah tekme. So me kar malo razjezili.
Pa ok....dali so jih že neznansko veliko letos---36....prejeli 14.
In so pred dvobojem CFC - United, na drugem mestu. S tekmo manj.
...gol razlika CFC 28/8...United 23/11
...daaaaleč zadaj so...


Arsenal BO prvak!

9 komentarjev:

  1. ..in United eno navadno sr---a---nje.
    (...in tekma na ravni 3. angleške lige;)
    Jaz sem še pred golom zaspala.
    /če kdorkoli od tedveh osvoji PL, bo pa dost žalostno....ma lahko rečem samo%$&%$&/%%%$& :D

    OdgovoriIzbriši
  2. ? naša tekma je bla zakon. vaša je bla sramota. ne vem od kje ti pohvale po tem, ko so vas wolvesi nadigral in ste začel migat šele ko so si dal dva avtogola.

    pa liverpool celo rab sodnika na svoji strani, da jih birmingham ne premaga

    in united ni bil sranje, edino sranje na tisti tekmi je bil (spet) sodnik :>

    OdgovoriIzbriši
  3. Zakon?? ZaKON??
    /jaoooooooo...ne bom se ponavljala;)
    Moje pa na mer pust!!!!!!!!!!!!!!
    /nadigrani so bli???? a si sploh gledal tekmo????????)

    Ja, je bil.
    /seveda, spet je sodnik odločil tekmo...tokrat ne v prid Uniteda...pa BOMO ZDEJ JOKALI ANEEEE;)

    OdgovoriIzbriši
  4. ja ste bli. dokler si niso drugega avtogola dal ni blo nič od nič od arsenala. še penal bi lahko wolvesi dubl v 2. minuti, če se prav spomnim. :>
    ja, prav se spomnim

    OdgovoriIzbriši
  5. Ma ja...ja, pa Arsenal bi lohk igral s sedmimi igralci...pa sodnik bi lahko navijal za nasprotnika, pa wenger bi lahko...blabla
    Nč se ne spomniš.....

    OdgovoriIzbriši
  6. pol sem nehal gledat ker take nesreče nisem že dolgo videl (po drugem avtogolu) verjamem, da je pol arsenal zablestel in oh in fantki so se poigraval in vse te lepe stvari

    OdgovoriIzbriši
  7. Ej, dobro veš, da jim niti slučajno ne bi privoščila avtogolov.
    Pa ne bit nesramen! Fantki prav lepo kažejo, da so vse kej drugega ko fantki-v nogometu.
    /mi je šlo na kozlanje, ko sem brala privoščljivost raznih kvakačev---naslajanje nad izpadom Reala. kt da so pa prvoligaši abonirani na to, da jih nihče ne more premagat..

    OdgovoriIzbriši
  8. pa povej kdo je bil boljši dokler nista 2 avtogola padla. sam o tem govorim :>
    sicer pa majo tvoji fantki tendenco, da ratajo živčni prej ko slej. naslajaj se še kak mesec :D

    OdgovoriIzbriši