sobota, 21. november 2009

Sunderland - Arsenal

1 - 0

 


Nimam kej pisat.
Ja, zmotila sem se. Ker mi je začetek tekme dal vedet, da Arsenal lahko zmaga.
Nadaljevanje pa....danes ne bodo dali gola. In...ga niso dali.
Sploh so pa danes delovali nepovezano...kot da redko igrajo skupaj.  Kot da...ne vem. Vse skupaj je bilo...krneki.
Ko je padel gol, sem izklopila TV in šla v banjo.

Zdajle sem pogledala rezultat...in. Nč.



No ja...ne ravno nič. Taprva misel je bila...ko vsaj United ne bi zmagal.
Zelo grdo od mene, vem. In zdaj tadruga misel je....če bodo boljši, naj kar zmagajo. Ne maram, da Arsenal zaradi kiksov drugih, pleza po lestvici.

Naslednjič bo bolje....škoda je zapravljenih točk. Zares škoda.

8 komentarjev:

  1. united z lahkoto :> še owen se mal uigra pa smo prvaki

    OdgovoriIzbriši
  2. http://www.youtube.com/watch?v=ACm9yECwSso

    yuri bradac <3
    :D tu tku je. boš že vidla. mal me je everton razočaral, sem hotu da bolš igrajo, no ja, ne morjo brez diniyarja :P

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, sem ga že videla...in se smejala. Grozen je.
    No, meni itak nikoli ni bil všeč.

    Ne pa ni to tku je:D
    Pa ja...Everton je bil včasih malo bolj trd oreh.
    / a si tolk zgodaj vstal zato, da si se učil?;)

    OdgovoriIzbriši
  4. ne, tako pozno sem šel spat, ker sem se učil :D
    ne morš tko o yuriju :(

    OdgovoriIzbriši
  5. Aha...če je to res, me prav zanima.

    Morem...zame je preveč pološčen...preveč pobabljen;)

    OdgovoriIzbriši
  6. =(
    pa vseeno, zakaj bi se mu smejala?:D

    smej se k je auxerre<3 prvi v Ligue 1

    OdgovoriIzbriši
  7. Ti se pa smej ob novici, da so spursi 9-1 premagali Wigan.

    Jaz z jurijem nimam kej počet.zakaj, sem ti pa zgorej napisala.

    OdgovoriIzbriši