nedelja, 22. november 2009

Res, čisto zares

Mi roji
po glavi
da nisem
pri pravi.


Povsod vidim
le tvojega tiča,
tega gromozanskega
neuničljivega
hudiča.


Jej, jej,
kako se
ves
nesramen šopiri,
podoben je
velikanski zveri
ki proti moji
lačni muci meri.


In glej jo!
Divja neugnanka
kot da ji res samo
ta tvoj
zmešan tič manjka
brezsramno
se mu nastavlja
in
venomer ponavlja
- Da me popelješ
v nebesa
res, čisto zares
ne rabiš kolesa.

Res, čisto zares!
Tiču in muci
ni dosti mar
za besedne dodatke.
Veliko raje imata
orgazme ubrane in sladke.


Ne obiraj se!


19 komentarjev:

  1. falus gre v anus. :>

    pa jedward sta izpadla :<

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo se obnašaj, to je silno resen zapis
    :D:D

    juuuuuuuuuuppppppi...čas je že bil

    OdgovoriIzbriši
  3. toplo mleko ^^

    nč ni jupi -.- boš vidla ko se bom naslajal ko bo danyl šel. pravzaprav mislim, deep inside yourself se boš tudi ti -.o

    OdgovoriIzbriši
  4. Za vse "tegobe" pa toplo mleko ni zdravilo, prej čokolada...primerno postrežena..hahahahahaha
    /bolje, da me ne jemlješ prav resno...ker se mi en malo meša;)

    Danyl do zmageeeee...se boš veselil z mano?

    OdgovoriIzbriši
  5. čokoladno mleko?:o

    daaaanyl bo pušil ku+ac. oh wait! to že itak

    OdgovoriIzbriši
  6. Čokolaaadaaaaa...
    /mislm...kje si še videl, da se polivajo s čokoladnim mlekom...kjeeeee???

    Ne zmišljuj si!!!!!!!!!!!!!!
    /spet the sun čitaš...aaaaaaaaaa;)

    OdgovoriIzbriši
  7. pač je gej, kaj se pa ti tako razburjaš?:o

    povsod slišm,da je openly bi- torej isto k gej, k si ne predstavlam bi- k bi mel rajš ženske kot pa moške. če bi njemu šlo kj v nos to bi tut kj o tem prebral, pa ne :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Zato ker si izmišljuješ in širiš tričtračeeee

    Pa kaj če odgovarjat na vsako neumnost...nima časa ker se mora pripravljat na finale.
    /in ne me jezit pred tekmo...sliššššišššš? :D

    OdgovoriIzbriši
  9. ni neumnost :D jamčim na moč slike
    http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2009/11/02/article-1224627-070C3AB6000005DC-765_468x666.jpg

    in glej, sploh ni sun!
    kaj bi te jezil, pač povem :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Joooooooooooooj...a punce se lahko za roke držij...fantje pa ne?
    Čeprav res mal čudno zgleda;)

    dailymail je sicer zame v rangu suna....:D

    OdgovoriIzbriši
  11. kdo je reku da se smeta? :> sm ti nis hotla verjet, da bi bil tvoj fav gej. mene ne mot to, da je gej ampak zgolj to, da mu faco zateguje, da ma njegov glas ogaben zven, da mi grejo na živce njegovi sunkoviti gibi, in da je precenjen. tako :) aja, pa da skorj umira na odru. kul?

    OdgovoriIzbriši
  12. Da ne bo pomote....tudi če je gej, me ne moti. Ampak jst vem da NI pa neh in pejt gledat nogomet.:D
    Lpool zmaga? arsenal zmaga?
    /drugega kot jaaaa boljš da ne napišeš;)

    OdgovoriIzbriši
  13. inter zmaga, lpool zgubi pa sm vesel

    OdgovoriIzbriši
  14. nč od tega se ne bo zgodilo:D
    moji pa vodijooooooo 2-0

    OdgovoriIzbriši
  15. Prekleto...kolk jih bo po tej tekmi spet poškodovanih....
    Pa ko bi vsaj 1x privoščil arsenalu zmago...bi tud blo/grrrrrrrr, merkej se me;)

    OdgovoriIzbriši
  16. bod vesela, da nisem užaloščen nad arsenalovo zmago :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Hahaha...sej si ne upaš bit
    /da slučajno kej ne zacopram za jutrišno tekmo;)

    OdgovoriIzbriši