četrtek, 19. november 2009

Pa jim je uspelo!



Bravo naši!

In srečno v Afriki!

25 komentarjev:

  1. JEJ<3
    henryju večna slava. kok mi je odleglo ker se nisem motil o njem. aaaaahhh-

    OdgovoriIzbriši
  2. A nehaš?
    Če ti bo v zadovoljstvo....zelo mi je žal za Severne Irce...Francozi si nastopa v Afriki ne zaslužijo...s tako igro že ne.

    OdgovoriIzbriši
  3. nima veze s severnimi irci. pa tut za francoze se ne sekiram kj dost. neham pa lahko, sem že izlil

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja ima veze...ker so izpadli po posranem golu.
    kaj si izlil?

    OdgovoriIzbriši
  5. da se nisem motu o thierryju >.<
    pa nima veze k niso [b]severni[/b] irci :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Ah ja.....piši kar hočeš. Jaz svojega mnenja o njem nisem spremenila.
    In lahko si prepričan, da ga bom branila pred prostaškimi neandrtalci/tu ne mislim tebe, da ne bo pomote/ brez kulture. Kritika se lahko napiše na dostojen način.

    Kako sem pa včeraj še zaradi ene stvari znorela po tekmi, pa lahko tu vidiš
    http://www.rtvslo.si/blog/nish/pa/34126

    OdgovoriIzbriši
  7. hmmm... jebiga. pa bi blo čudno, če bi slovensko cesto zaprl, ko smo pred 3 leti zgubl proti belorusom (npr.) ''v dobrem in v ~~MUTE~~ za slovenijo živimo :>

    sicer pa ja, zarad takih stvari se mi zdita maradona pa messi navadna pocarja... zdj mi je pa še tale poba. mogoče sem se prej malo krivo počutil ker ga nisem maral. zdaj se ne več

    OdgovoriIzbriši
  8. Je vseeno če maraš ali ne....samo neka dostojna kritika...ne pa s tistimi že 1000x danimi...cigan, črnuh.............
    Jaz česa takega ne bom nikoli marala...in nikoli ne bom tiho.
    Zagovarjam pa te roke niti slučajno ne.
    Ampak....koliko podobno nečistih golov je že bilo...če bi to storil kdorkoli drug, take gonje ne bi bilo.

    OdgovoriIzbriši
  9. Imaš prav.
    Rajš se veseliva obiska afrike ;)

    OdgovoriIzbriši
  10. slovenija do johannesburga <3

    OdgovoriIzbriši
  11. ;)
    Da bodo še tam vse dali od sebe...

    Sem res vesela,veš.
    /mi pa zares ni vseeno zaradi Henryja...pa pustva to, zares;)

    Drugač je pa menda tud en vaš šel v Bg, na terapijo s placento...pa sem pozabila kdo...ne, pomešala...liverpoolov je bil

    OdgovoriIzbriši
  12. ne vem, k si glih še neki napisala o tem...

    OdgovoriIzbriši
  13. Lalalalalala...;)....ti, a moj Arcie/al kako že/ je pa izpadel?

    OdgovoriIzbriši
  14. archer?:>
    ja, če je pa beden... moja 2 sta še vedno not :> you're down to 1 :P FFFFFFFUUUUUUUUUUU
    olly bo to zmagal, john & edward bosta pa druga. TKO BO TO!

    OdgovoriIzbriši
  15. A dej nehej...a unedva sta še vedno not? Jaooooo...
    Ok..Olly al pa moj...a je Danyl?

    OdgovoriIzbriši
  16. Danyl, pa izgovarjajo kot Daniel, če ma to kakšen smisel.
    John&Edward sta najjača, kaj ti ni jasno???:<
    upam, da jutr oblečeta dres od Henryja, to bi blo zabavno ^^ pa ti nočem metat Henryja pod nos, sem res bi se mi fajn zdelo :) pa še zagotovila bi si napredovanje. no ja, v nedelo danyl pa lloyd zadna dva pa danyl izpade :) in pol sam še stacey gre pa smo na konju ;D

    OdgovoriIzbriši
  17. http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/showbiz/tv/x_factor/2738126/X-Factor-Diva-Danyl-Johnson-threatens-to-quit-show-for-second-time.html

    lj ga psa :>

    OdgovoriIzbriši
  18. Pol mi daš pa The sun za prebrat? /ne smem povedat:ne smem povedat: :D
    Danyl mi je bil pa najbolj všeč taprvič?

    Neh o Henryju k te bom nabutala......

    Si bral?
    Match-fixing inquiry probes 200 European football games

    http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/8370748.stm
    ...tud slovenija je med njimi

    OdgovoriIzbriši
  19. ne vem kdaj ti je bil danyl najbolj všeč. men je bil takrt ko je pel aerosmith k glih tolk da ni umrl na odru. Lej, lahku ti podoben člank na Timesu najdem, če ti bo bolj všeč pol?:)

    bah, naj jih dobijo umazance! zihr je kaka drava sumljiva pa take ekipe k jim je samo zato, da ne izpadejo ravno :)

    OdgovoriIzbriši
  20. Haha....tist vprašaj pri taprvič, je po pomoti tam. Všeč mi je bil najbolj taprvič.
    Pa nič nikar ne išči;)

    Ja, naj jih dobijo..vse.
    In jaz grem spat....naporen teden je bil.

    In končno jutri...Arsenal pa PL.
    /abstinenčna kriza - pomanjkanje ang. nogometa - me je zadela.

    lahko nočč

    OdgovoriIzbriši
  21. aha, tip pojma nima. si je pa dobro pesem zbral za prvič ker dejansko poje out of key pa out of tune tut ^.^

    nuč. jutr za everton? go toffees <3

    OdgovoriIzbriši
  22. No, no...ma pojma;)...le da ne morem več teh jamrajočih pesmi poslušat.

    Ti boš za Everton? c c c---------
    Moji se kar mal mučijo zdejle.....

    OdgovoriIzbriši
  23. everton v <3 očetu sem ob menjavi: ramsey - aršavin rekel: 'Zdj bojo pa zgubl'

    in glej ga vraga.

    OdgovoriIzbriši
  24. Ah....
    Zdaj bom pojedla ves jagodni sladoled.

    OdgovoriIzbriši