sobota, 28. november 2009

Ljubezni

...je veliko.
Več vrst ljubezni. Mhm, zlajnano do konca.

Hočem rečt...ne uživam samo v ljubezni do seksa.
....ja, ni kej...te dni me meče.

Zares pa hočem povedati...ljubezen do živali mi je očitno....v krvi.
Kaj jaz vem, kako se to zgodi, da ima človek prav za vsako žival željo...da bi živela. Tako kot jaz ali ti.

Slikca je slaba...mi je res žal.

Je bilo pa pogovarjanje z njo tolk večji užitek.



 ...raje ima moške roke. pa je vseeno prišla tudi k meni. zdaj je že toliko zrasla, da je njen oprijem postal močnejši. 
se čutijo njene mišice, ko se ovija. 
ko se navadi, jo je ena sama nežnost in stisk popusti. postane radovedna.

in tisti njen jeziček...tako majcen...pa tako dolg...in hiter.

Le kaj si je mislila, ko sva se gledali v oči?
...upam, da je čutila. da nisem kača, ki bi ji hotela škodovati.

Ni komentarjev:

Objavite komentar