četrtek, 26. november 2009

Brezupen primerek

Muca se na
soncu greje,
hoče noče
pridno šteje.
En tič, dva tiča,
trije tiči...
Oooo, cela jata!
To bo čist zares
odlična tičja solata.

Upam, 
da se boš smejal,
ko boš tole zdaj prebral.

 Spanca od nikoder ni...
Tič mi gleda iz oči...

Je že tako,
tič mi paše v roko.
/pa tud kje drugje
mu hudga ne bi blo/


V svoj zagovor
rečem ti,
men zares ni pomoči!


26 komentarjev:

  1. tič ti gleda iz oči?

    OdgovoriIzbriši
  2. Zakaj se ti pa to tolk čudno zdi?
    /men se ne:D:D

    OdgovoriIzbriši
  3. http://www.youtube.com/watch?v=gsk8CXWZcA4
    ne vem zakaj sem se na to spomnu :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Hahahahahahaha...umirala sem....
    / jasno sem morala poslušat še jaz sem tvoja muca.:D..na melodijo Ti si moje sonce

    OdgovoriIzbriši
  5. i guess. očitno ti je že všeč

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja, kar resen bodi.
    /če že jaz nisem. kaj se pa zdejle plete v tvoji glavi, pa tako vem;)

    OdgovoriIzbriši
  7. razmišlam če bi šel v LA, si dubu službo kot model in sprot upecal mirando kerr. =) si mela kj takega v mislih?

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja.
    Ker sem opazila, kak vtis je pustil nate mr. gaga
    /kok si se zlagaaal;)

    OdgovoriIzbriši
  9. pa povej kaj si mela ti v mislih, če sm se tolk zlagal

    OdgovoriIzbriši
  10. Divji seks do jutra in zajtrk v postelji...

    OdgovoriIzbriši
  11. če naj bi to bile moje misli si žal zgrešila :> sem svoje v grobem že prej opisal... ne da je kaj narobe z divjim zajtrkom do jutra in seksa v postelji

    OdgovoriIzbriši
  12. Ajaaa...to so moje misli
    /seks namesto zajtrka)
    Spat bo treba...jutro bo zelo kmalu divje.
    /zlagal bi pač se če bi rekel, da ti zdajle ne bi pasalo)

    OdgovoriIzbriši
  13. Meni vedno. Zate pa ne vem.
    /mogoče si pa še nedolžen?)

    OdgovoriIzbriši
  14. Mogoče sem tudi jaz...
    /ne, lažem pa ne)
    Ti si ena pojava...
    /in ne sanjaj o meni)

    OdgovoriIzbriši
  15. hja, karkol naj bi to pomenilo. nočko <3
    :D

    OdgovoriIzbriši
  16. Mhm...te imam rada nasmejanega.
    /pomežik in lahko noč;)

    OdgovoriIzbriši
  17. it kicks like a sleep twitch -.^
    tist nasmejanega je bil čist odveč ;)

    http://xfactor.itv.com/2009/news/viewer/item_100266.htm TOO TOTOTOT OTOTOTOTOTTOTO TOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO <3<3<3<3<3

    OdgovoriIzbriši
  18. &:D
    Rada te imam...mhm.
    /a je bolje?;)

    Še nisem pogledala-lahko ugibam? Moj se je odločil, da se ne gre več?
    /zihr je kej takega, ko je od tebe prišel taaaaaaaaaaak vzklik/

    Grem na rd...za 3x po 20 minut...
    /od utrujenosti me bo pobralo)

    OdgovoriIzbriši
  19. ne... nč od danYlu.
    bolje bolje :>
    zajtrk predivji zate al od kje utrujenost?

    OdgovoriIzbriši
  20. Ahaaaa...lady Gaga prihaja. a bo imela s sabo tud Jurčka?

    Od celodnevnega dela.
    /vse je šlo narobe in tečni ljudje, ki pijejo kri. in dež jih naredi le še bolj težke)

    OdgovoriIzbriši
  21. ne delaj. pa ne namiguj na twilight sago :) vrjetno ga ne bo, čeprav ne bi blo nč narobe če bi stal tam lep kakršn je, kajneda?

    OdgovoriIzbriši
  22. Nobene sage...le težek dan. In december se bliža. ne maram ga.
    /zlagano veseljačenje vsenaokrog. pa voščila od ljudi, ki te čez leto ne opazijo. nakupovalna norost, četudi potem januarja prazna denarnica. vse to se mi gabi že lep čas/

    Rada delam.

    OdgovoriIzbriši
  23. Muco črno novo jaz imam, lovi miške tja v en dan.... hahahah

    OdgovoriIzbriši
  24. Moja pa nič tja v en dan ne počne;))
    /in fajn da opozarjaš, kaj gre tam pri vas narobe...pridem naokoli;)

    OdgovoriIzbriši