torek, 24. november 2009

Arsenal - Standard Liege

2 - 0
Nasri
Denilson


 

Z lahkoto...v letošnjem Arsenalovem stilu.
Itak je bila moja glava že na tekmi s Chelsea.
...to bi me Wenger za ušesa, če bi vedel...

Aršavin ni v depri zaradi poraza s Slovenijo 
Fabregas figce moli Barceloni in tako kot zmeraj, ekipo vodi na nivoju
Gallas je pozabil na medijsko masakriranje...upam, da bo z njim vse ok


Walcott je prišel nazaj z enako zagnanostjo kot sem je pri njem vajena
Vela opravičuje zaupanje Wengerja v njegovo odličnost
Rosickyja so moje oči čist zares vesele
Vermaelnova prisotnost je še vedno zlata vredna

Almunia se vrača v staro formo

Songu dovolim malo mišmašenja
Eboue je vedno tam, kjer mora bit


Precej veliko krvi....

....trčila sta z Gallasom



Tekma se je končala z igralcem manj na strani Standarda...frustracije ob porazu, butanje v Fabregasa



Arsenal se je uvrstil naprej...in jaz grem vesela spat.
Dan je bil lep.
...ne, niso igrali brez napak...le tako zelo nepomembne so bile, da mi ne morejo pokvariti veselja.

Henry...lepo spi in kaj lepega sanjaj.
...in žal mi je, da je Liverpool izpadel iz nadaljnjega tekmovanja.

27 komentarjev:

  1. mi smo naprej, ti copraj kukr čš :)
    pa zakaj bi bil aršavin v depri zarad poraza prot slo? men se je zdelo, da je depresiven že zato ker ga je hiddink na igrišče poslal.
    žal ti je za liverpool? zzzkaj? sej gerrard je že veselo najavil, da bojo europa cup zmagal X) sm ne bojo k jih bo everton sesul.

    OdgovoriIzbriši
  2. *če že ne kdo drug* npr. dinamo

    OdgovoriIzbriši
  3. Zdej je pravi čas da se včlaniš k bo akcija za nove člane, 10 eur... Zdej smo dobili tudi dostop do kart tku da... veselica :D

    OdgovoriIzbriši
  4. A dej no mer...sej dobro veš, da ko se igra LP, sem jst vedno na strani angleških klubov....ker ne prenašam napihovanja španskih in italjanskih navijačev.
    Zato ti ne bodi žleht, pa se po meni zgleduj:D
    Tukej imaš pa z arsenalove tekme kratek utrinek

    http://www.prerok.si/video-2670/arsenal-standard-liege-2-0

    da ti ne bo preveč dolgčas;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Bergkamp....ja, kar ušesa mi navij:D...sem res zanikrna do konca...me je treba skoz opominjat.
    Sramota...pa taka navijačica ane
    /zdej sem se čist spljuvala;)
    Pridem....in sem zelo vesela, da ste bili pridni in speljali do konca.
    /Čisto zares pridem pogledat na forum...dost heca;)

    OdgovoriIzbriši
  6. bv, fanclubi so čist objestne stvari. tolk sovraštva do vsega kar vsaj malo diši po nenavijanju za tisto o čemer se fanclub gre, da je grdo...

    OdgovoriIzbriši
  7. Nehaj...jaz jih vidim drugače.
    /Menda pa ja ne boš meni pripisal sovraštva...a se ti ne zdim popolnoma normalen človek, ki navija za klub?)

    OdgovoriIzbriši
  8. vidm, da arsenal precej srečno do gola, pa standard precej nesrečno, da ga niso dal in dubl penala :> pa ker kerlc glavo nastavla na gol črti?:o

    http://www.youtube.com/watch?v=qojtpEmYioI
    pozor na 5:28

    OdgovoriIzbriši
  9. ne teb, če sem prav razumel (še) nisi v fanclubu. vem kak je bil unitedov... so i quit :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Do prvega gola, ja. Drugi je bil pa lep...

    In kaj ta polizan mišon, dela v tem videu?:D

    Joooj, menda ti je pa ja že jasno, da sem jaz navijač čist posebne sorte? In da vem kaj je prav in kaj narobe?
    /tud Kastelic navija za Arsenal...in je ob Henryevi roki moraliziral v stilu...kakoje večina arsenalovih navijačev zgrožena...povedala sem mu, naj govori v svojem imenu...v mojem mu niti slučajno ni treba...ker znam sama...po svoje)

    OdgovoriIzbriši
  11. 98% ljudi je zgroženih... upravičeno. kaj dela tam? lep je. kaj pa druzga:S

    OdgovoriIzbriši
  12. Ovce....so zgrožene...ker so ovce s sosednjega hriba zgrožene...pa une z levega pa tiste z desnega....manija...
    /ne vem zajkaj se ne zgražaš nad butanjem v Fabregasa...ne vem zakaj ne delajo svetovne šztale zaradi tega---tako kot so jo z Zidanom?

    Aha,lep..kuker za koga, sem že povedala.
    / ni lutka ampak lutkec:D...in to grrrrd

    OdgovoriIzbriši
  13. poglej na prvo stran ... je objavljena ta akcija :) Pol pa ti ne preostane drugega kot da sprintaš pa pošlješ he he
    lp

    OdgovoriIzbriši
  14. nism gledou do butanja. sam prvi polčas sem pogledal pol pa raš premaknu na:
    http://www.youtube.com/watch?v=AVDvrzCWuzM

    ;) važn, da mora united tega gibsona odpustit, pa brazilska dvojčka tut. kekci nesposobni

    OdgovoriIzbriši
  15. Bobber...a mislite izgubit? Zamalo ni še tadrugi padel...
    Brazilska dvojčka? a nimate vi sam angležev v ekipi?:D
    Pa nisem gledala vseskoz..kaj počne Gibson, da te je ratogotil?

    OdgovoriIzbriši
  16. Bergkamp...sem pogledala;)...pa ne vidim celotnega naslova, ker je ob strani video.
    Bom""

    OdgovoriIzbriši
  17. vse dela narobe. tako kot rafael. pra*ica mala je kriva da smo gol dubl. in ni prvič. taki so za v Colchester ne pa premier ligo
    več angležev kot vi belcev :P
    pa prznaj da je kul pesem :>

    OdgovoriIzbriši
  18. Ja pa lejga, ni United Arsenal...da bo s tadrugo postavo zmagoval---pa neh tako grdo govort o svojih igralcih

    A ti misliš, da jaz laho poslušam pesem in gledam nogomet? Ne moreem...
    /tale Gaga ti je zlezla pod kožo...hmmmm.../

    OdgovoriIzbriši
  19. Joj, joj...a se je treba Evraju metat pred golom/pa sam 5minut dodatka?:D

    OdgovoriIzbriši
  20. PRZNAAAJ!
    pa kaj? mislš da so plačani da tako igrajo?

    OdgovoriIzbriši
  21. Čist preveč so plačani...za tko kot igrajo.
    Nisem še poslušala...
    In kaj si zdej siten...so pač zgubili...ker so bili za en k - d...

    OdgovoriIzbriši
  22. ja to tko pride, zgubl so, jebiga :D
    bedni so bli čist :P kaj sm siten?:P sam prznaj da je dobra pesem XD pa reku sem da bi morala it u colchester igrat. bi mogoče vsaj dobre komentarje dobila od poznavalcev league2

    OdgovoriIzbriši
  23. Po 24. neporazih v LP na domačem igrišču...
    Jo jutri poslušam...zdej se mi že malo mudi..
    Neki si o enih pujsih govoril.....kje si lih colchester najdu...zakaj ne rajš recimo Yeovil :D

    Pa ne bod spet do 4ih pokonc in se kukr učiš...
    nooooč

    OdgovoriIzbriši
  24. yeovil je predober, če že moraš vedt. po 24.? tu je v redu. arsenal še nekaj časa ne bo do 24 prišel, če me logika ne vara :P

    OdgovoriIzbriši
  25. ne pa ni:D
    United ne bo nikoli tako dober kukr je Arsenal...tega se moraš zavedat, ko se z mano pogovarjaš. tko to je;)

    OdgovoriIzbriši
  26. ne, ne bo.united bo vedno boljši.
    maš slučajno kaj proti yeovilu? =O

    OdgovoriIzbriši
  27. Zate ja. Zame pa ne.
    Sploh nimam nobenega odnosa do njih...fajn ime pač:D

    OdgovoriIzbriši