torek, 7. april 2009

Tako živalsko...

...bi te.....bi me...bova...

-----ZOO

...en lep primerek tigra...njegova madam pod drevesom tiho smrči, zato ima čas, da si ogleduje riti iz nasprotne - zebraste ograde. Kako bi jih...


Ne more si kaj - tipično moško - da ne bi
Eeeeeeej, jaz imam lepše proge kot ti! Pa daljšega tiča tud!

----zebra(k) mu še vedno kaže rit in se dela gluhega.
Ga popolnoma razumem.
Na njegovi levi je namreč stroga družica, ki se ji proge nevarno kodrajo ob tigrovem izbruhu.
Skozi zobe zasika... da ne črhneš! Naskoči me! In to takoj!

Ne pusti si dvakrat reči.
A ne more si kaj - tipično moško - da ne bi
Eeeeeeeeej, moj tič ima pa delo tvoj pa ne!

...vsaka podobnost s človeškim rodom - ni naključje.

Moški očigledno še vedno merijo in primerjajo tiče, preveč govorijo in pišejo ter premalo seksajo.
/vsa čast izjemam/
In potem naj molčim? Mi še na misel ne pride.
Hočem moške moške nazaj!
Dol s cmeravci!

2 komentarja:

  1. ma nič molčati....ti kar govori....moški moški itak ne poslušamo žensk....ženske ženske pa včasih....med enim in drugim sexom....

    OdgovoriIzbriši