sobota, 31. julij 2010

Varuhi neba

"Delo varuhov neba poteka na višini 37 metrov, delovno območje pa obsega pet tisoč navtičnih milj po kopnem okoli letališča in pet tisoč čevljev v višino. Brez njih bi bilo nebo prazno. Skrbijo za varen, reden in tekoč promet na območju svoje pristojnosti ter preprečujejo trke letal v zraku in na zemlji ter trke med letali, vozili ali osebami na manevrskem prostoru letališča, torej stezi in tako imenovani taxi-way. Njihove informacije so kratke in v posebnem jeziku, to je tako imenovani Air Traffic Control Phrases, ki je predpisan v civilnem letalstvu po vsem svetu in poteka le v angleškem jeziku."
 Vir:
Slovenska Vojska
....jaz to berem v papirni obliki

Nov kontrolni stolp imajo. V Cerkljah ob Krki. Vreden menda 10,8M evrov...1,3M evrov je prispeval NATO.
...konstrukcija je sestavljena iz 532 različnih delov, porabili so skoraj74 ton železa. 120 različno velikih kosov stekla zastekljuje kontrolno sobo, največji kosi tehtajo tudi pol tone...vsega supaj je 350kv. metrov steklene površine.
 Vir:
Več o kontrolnem stolpu

....zakaj o tem danes? nimam pojma.
ali pač.
letalska nesreča.
snowblind, ki se šola za pilota.
videla soseda, ki je pilot. srečala njegovega sina, ki hoče biti pilot.
...zakaj potem ne o pilotih? nimam pojma.

V Cerkljah sem bila nazadnje prejšnji mesec. Pa nisem nič pofotkala. Nekak si nisem upala.....reva, ja.

Iskala sem CD, na katerem imam posnetke in fotke z letalskega mitinga v Cerkljah. Ga ni nikjer. Kam je odkorakal, nimam pojma. Ni ga nikjer.
Kako noro super je tak miting...ve pa vsak, ki se ga je kdaj udeležil. Uni v zraku...norci...jaooo...norci....

Pilotka ne bi bila nikoli. Tam v kontrolni sobi pa, o ja.
Pilotke vem da ima vojska...no, vsaj imela jih je.  Za dve vem.
Kaj pa kakšno varuhinjo neba? Imajo? Hmmmm....to pa ne vem.....

....slikce so s sejma v Gornji Radgoni....reče se mu SOBRA....Mednarodni sejem obrambe, varovanja, zaščite in reševanj....tudi letos bo...enkrat septembra, se mi zdi.
....muzika je pa..ja čist prikladna ja...
...in jaz se ob besedi prikladnost, smejem ko mom(b)li...uni, iz risanke..



5 komentarjev:

  1. Lani sem bila na dopustu skupaj z "rambom" iz Afganistana. To kar zdaj cvilijo na MMc-ju za vojsko in zopet nakladajo brez smisla. Eh, svobodna odločitev in vedno prevaga denar. Tako imaš 100% prav, nikogar ne silijo. Sem se pa zamislila, da moram biti prijazna s tabo. Hecam se. Kam si odletela? Dopust? Mej se M

    OdgovoriIzbriši
  2. Tu pri nas-se pravi kjer stanujem...poznam dva, ki sta bila na misiji...eden že 2x. In šla sta, ker sta sama tako želela. Ja, predvsem zaradi denarja. In v vojski sta zato, ker sama tako hočeta.

    Padla sem v morje za kratek čas-lepo vreme je treba izkoristit..;)...
    /bat se me morajo samo...saj veš kdo..;))

    OdgovoriIzbriši
  3. Res so norci.

    Lp.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo, da si samo padla (pomeni, da znaš plavat) ... in da si nazaj.

    OdgovoriIzbriši
  5. Gorizzian...čak da mene vidiš..;)))

    M?....;)...znam...in rada plavam. Brezdelju se pa tudi zelo hitro privadim.

    OdgovoriIzbriši