nedelja, 18. julij 2010

Dolenjska...Bela Krajina...Kolpaaaaaaaaa

Ne mislim prav veliko pisat.
Eden izmed tistih dni, ki ostanejo še dolgo. Ne....eden izmed tistih...ki ne izginejo.








Kraji....v katere sem se zaljubila. In verjamem...ma ne, vem to...se ne bom nikdar odljubila.

In Kolpa.......




Kolpa naj ostane taka. Brez množičnosti...brez nepotrebnega razkošja današnjega človeka....sama po sebi, je zadosti velik biser....in za take kot sem jaz....je to zadost.





Kraji ob njej....naj ostanejo taki.
In ljudje.......
Ja, verjamem....da se v tiste konce spravljajo samo taki...ki ne komplicirajo.




In taki UŽIVAMO v NARAVNIH VODNIH MASAŽAH.....

Kolpa je bila tako zelo topla....en sam velik UŽITEK



"predkamp"...in kamp v Adlešičih

Fak....res komaj čakam da grem spet....tja dol.
In to bo...zelo kmalu.

 
....žgečkanje ribic...

....in moje afnanje s slikcami....
....oja, tudi pesem mi je všeč...


Mhm...spomnila sem se
nate...
foto-simon

...vem da bi užival med žgečkanjem ribice...

12 komentarjev:

  1. Hvala ti Nish za te lepe slike in opis. Tudi zame so ti kraji sanje biti tam. Upam, da sem prav razumela, da je zadnja slikica namenjena meni. Maš se fajn in imej se fajn. Pozdrav M

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasno da si uživala. Pa ne vem če nisi ti rib žgečkala ne one tebe-:)

    OdgovoriIzbriši
  3. He he,uživaš ti. S torto si mi pa lušte nardila.

    OdgovoriIzbriši
  4. M....uživam ob fotkanju, čeprav slikce niso superlepe.
    /edino zadnja fotka ni moja....in naj bo za vse, ki imamo radi živali.)


    Krampar....ne vem kdaj nazadnje, sem imela čisto zgubane prste - zaradi dolgega uživanja v vodi. boljš ko vsaka masaža, kjerkoli že..;)
    Ribic pa....nešteto...


    bor....sladkosnednost me niti ob vodi ne zapusti...ampak tokrat me je napadla šele zvečer.
    /napokala sem se peciva--brat je praznoval)

    OdgovoriIzbriši
  5. Tega pa zdaj ne razumem. Kaj mi verjameš?

    OdgovoriIzbriši
  6. Imam namen še dostikrat.
    /naslednji teden greste ane?)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ravno ko je največ prometa....ljubitelji gneče..;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Šele dons pogledal tvoj prečudoviti blog. Si res ustvarjalna in znaš nardit point VSEMU.... tvoj prispevk iz kolpe je samo za BBC...SVAKA TI ČAST!!! CARICA.

    OdgovoriIzbriši
  9. bernius....;)...a si predstavljaš, da bi BBC prišel na Kolpo oz. tja okoli...midva bi bila pa vodiča?
    /kar je res, je res. tisti konci so super lepi. zdej sem se spomnila še na postavljalca škarpe...taki ljudje, delajo še bolj lepe tiste konce, ja....;)

    OdgovoriIzbriši