petek, 23. julij 2010

Šepetalec psom

...je naslov oddaje, v kateri moški po imenu Cesar Millan....vzgaja lastnike psov. Predvsem to.
Psom je potem tako enostavno pokazati, kakšno obnašanje je sprejemljivo.
Ko lajna sem ampak..... pes je podoba lastnika.

Cesar Millan with Pit bull Daddy pose in the press room 
at the 2006 Creative Arts Awards held at the Shrine Auditorium on August 19, 2006 in Los Angeles, California. 
(Frazer Harrison/Getty Images)

Vsem lastnikom, ki jih dobi "v svoje kremplje", je skupno to....da ne obvladajo svojih psov.
Ne vem....mogoče bo ljudem kdaj postalo jasno....pes ni človek.

Cesar mi je všeč.
Najprej kot pojava...na prvi pogled.
In všeč mi je njegova energija. Njegova umirjenost.
Smešno ali ne....že njegova pojava na TV, name deluje - pomirjujoče.
1000x ga podpišem....človek s svojo umirjenostjo, na pse deluje - še tako podivjanost se umiri.
Psi niso gluhi...kričanje ne prinaša rezultatov. Preverjeno.

In njegove reakcije...do čisto preprostih ljudi...njegovo obnašanje....res mi je všeč.


...zdaj se pač spomnim na R.R.ja....ko sva se spoznala....mu je bil podoben...psi so ga imeli radi...on pa njih.
in težko razumem še vedno...da je iz te njegove ljubezni nastal en kup dreka, posranega v baričevičevi aferi...


Kdo mora biti gazda...v razmerju človek in pes...marsikomu ni jasno.
Kaj se zgodi, če ima človek dva ali več psov...pa ne obvlada vodje....je tudi jasno. Postane (lahko) krvavo.

Cesar je imel psa...po imenu Daddy. Poginil je letos, star 16 let.
Daddy mu je pomagal, pri učenju neobladljivih psov. Bil je pit bull.



Ko bi si vsaj veliko ljudi ogledalo....kako prijazna je lahko ta pasma psov. Če ima uravnovešenega lastnika.

Zdaj ima Juniorja....ki mu bo tako kot Daddy...pomagal pri šepetanju psom.
Da bodo ljudje in živali živele v sožitju.




Življenje skupaj z živalmi je lepo. Bogati človeka.
10 let ima


"It’s not about the dog. It’s always about us. It’s always about the owner. It’s up to us to create an environment and circumstances in which the dog can thrive and be itself.”
  • "To be happy, (dogs) basically need a good job, and good food, and a pat on the head. Americans tend to over-do on the affection and under-do on the exercise.
  • "Stay calm and assertive."
  • "Never work against Mother Nature."
  • "You can say as much as you want, but the (dogs are) picking up what is... inside of you."
  • "Peace, relaxation, trust, respect; that is my goal."
  • "Humans are the only animals who will follow unstable pack leaders."
  • "No dog is too much for me to handle. I rehabilitate dogs, I train people. I am the dog whisperer.  /Cesar Millan/

5 komentarjev:

  1. A ti tudi to spremljaš? Jaz uživam. Mi je naš znanec rekel, da je vse to brez zveze. Pišuka ljudje ne dojamejo, sama veš kaj.
    Ti prilagam video (je za žvaloljubce) in upam, da bo delal. Lp M

    http://www.youtube.com/watch?v=A0mCV-XasKc&feature=player_embedded

    OdgovoriIzbriši
  2. Sem ga nekajkrat gledal. Kar čudeže dela. Ne vem ali sem pri tebi prebral ali kje drugje. Pes mora ostat pes ne pa da se ga spremeni v človeka.

    OdgovoriIzbriši
  3. M...
    Ta tvoj znanec nima pojma...;)
    Marsikaj kar sem uspela videt...kako dela s psi...drži ko pribito.
    /Pa hvala za žabico...najprej sem mislila, da si to ti z njo.)

    bor...
    Ja, saj to ljudje, ki imajo več pojma od nas....kar naprej ponavljajo. Pa ljudje kar naprej ponavljajo isto napako....zato sem pač napisala tudi jaz....da pes ni človek.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ful ma bele zobe model :mrgreen: ... ampak ja, stara šola, kot je recimo on ful manjka v tem svetu kjer ljudje s psi ravnajo kot z ljudmi in jim dovolijo popolnoma preveč. Pol ga pa streseš, ko si zasluži, pa zajavska pa te majo za nasilneža. Svašta svet ...

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja...zob pa res ne moreš zgrešit...;)
    Ko se ti pes enkrat povzpne čez glavo...je že prepozno.
    /pri sosedih imajo enega, na baterije. terorizira vse, popolnoma nevzgojen, totalna katastrofa.)

    OdgovoriIzbriši