petek, 9. julij 2010

O osi, ki ima rada...

...Esej o slepoti....ki
...."je zgodba o moralnem padcu 
človeštva. Parabolo o žrtvah nalezljive slepote 
bi se morda dalo primerjati s Camusovo *Kugo*
vendar je Saramagov prikaz krize moralnih
vrednot sodobnega sveta popolnoma svojski
in izviren. Vračanje človeka na stopnjo slepih
nagonov, kot so lakota, nebrzdano spolno
poželenje, oblastiželjnost, nas spominja na to,
kako krhka je lahko zgradba človeške nravi, ki
jo lahko poruši že izguba enega samega čutila.
V človeku, ki noče videti tistega, kar gleda,
se takoj prebudi, žival ki ne pozna več svobode
drugega."

Knjiga stoji na omarici med drugimi knjigami.
....dokaj lepo so zložene, tako kot pač knjige so.
Omarica stoji poleg računalniške mize.
 ...dokaj neposravljena je ves čas.
Rač. miza stoji poleg okna.
...je skoraj vedno odprto zaradi moje, precej škodljive razvade.

Včasih je odprto na stežaj...največkrat pa samo na kip...na oberliht.
...in zunaj se pod streho, že spet sprehajajo ose.


Tako ni nič čudnega, če kaka zaide v hišo. Ne maham naokoli, le okno odprem in že najde ven.

Ta osa je pa od hudiča.
Ja, verjamem, da je to ena in ista. Zvita da se kar kadi.
Začelo se je tako...parkrat sem jo ujela, da hodi po knjigah. Ko sem jo ujela, kako izginja mednje...sem postala pozorna.
...čaki mal...mende ne delaš kakega gnezda a? ne ne...tukej ga ne boš delala...prmejduš da ne. maš zunej dost prostora za to...
Hodila je ven čez okno, odprto na kip...in se vračala nazaj. Spet in spet.
...ko sem okno zaprla za nekaj časa, je lisica šla...skozi okno kopalnice nazaj v hišo...pa skozi vrata nazaj med knjige....to ne moreš verjet, če ne vidiš. ali pa je v zasedi čakala, da sem ga spet odprla...in žvizzz....je bila spet med knjigami.


In tako sem imela en dan vsega skupaj dost. 
...in omarica je bila potrebna brisanja prahu.








Točno 3x sem ponavljala vajo...odstranjevala njene zgradbe.
In ja...vmes sem jo že spraševala...če jo moram ubiti...da bo s tem prenehala.


A ona...ne jebe me pet posto. 
Ravno sem odstranila polovico njenega nanovo narejenega "satka".
Ne mara več ali pa je že prebrala Esej o slepoti.
...a kje ga je zdaj delala? mislim....res si izbira tapravo čtivo...

" Prašiči prevzemajo vedno več človeških navad,
proti katerim je bila naperjena revolucija, dokler
se ne postavijo na zadnje noge, vzamejo v roke 
bič in si nadenejo frak..."



2 komentarja: