četrtek, 22. julij 2010

Ja


sem rekla
o bog
in to kar trikrat zaporedoma
ko sem prebrala
da je normalno le

če vzgajaš fantke po moško
in punčke po žensko
o bog
tačetrtič rečem
in se butasto vprašam
od kdaj
je vzgoja ločena
na moško in žensko
in kaj se zgodi
če ne slediš navodilom
in delaš 
brez nadzora takega 
idiotskega sistema
brez poštirkanih napotkov
a ti potem otroci
uidejo po svoje
pa  punčke začnejo
po drevesih plezat
brcat žogo
in ko odrastejo
jim ni dovolj
da imajo 300 evrov plače
in butastega  moškega za šefa
ki jih tlači
v kalup
da je ženska 
manjvredna od moškega
kolega

a potem punčke
vlečejo za jajca
mamine sinke
ki so jih
vzgajali za moške?

ej jej jej
nekje pri tej čudni
različici je
že zdavnaj prišlo
do odklona
ker
fantki so se
že mnogo časa nazaj uprli
zrasli so
v fajn fante
in se precej dobro 
moško derejo
da
hočejo
kuhat
dojenčke previjat
in
vrt okopavat.

Tapametni obeh spolov
pa že od zdavnaj vedo
V SLOGI JE MOČ.

...mislim...gorje tistemu, ki bi mi pri petih letih vzel medvedka in avtomobilčke...ali mi v mali šoli prepovedal brcat žogo....drla bi se ko sraka

4 komentarji:

  1. Vzgoja je težko opravilo in kar pri majhnih otrokih zamudiš, ne moreš potem pri starejših popravljati. Fantke po moško in punčke po žensko, kaj to pomeni?
    Lepa fotka sončnice.

    OdgovoriIzbriši
  2. Skrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  3. In ti "anonimnež" padeš med izbrisane. Kretenov na tem blogu ne bom gojila.

    OdgovoriIzbriši
  4. Fantke vzgajaš za šraufanje avtov, punčke pa za kuhinjsko tlako...;)
    Ma ne da se mi...v bistvu pa si lahko predstavljaš, kako taka "vzgoja" gre.
    /rstejo pri starših...jaz jih letos nimam...)

    OdgovoriIzbriši