ponedeljek, 26. julij 2010

Paradižnik potuje v skrinjo

Dobila sem cel kup paprike, bučk, paradižnika in kumar s koprskega konca.
Cel vikend sem bluzila...ni se mi dalo ukvarjat s shranjevanjem....pa sem tako morala to danes.
Itak, da je tako...če se ti ne da, se ne lotevaj dela...ker bo predolgo trajalo...pa še zna it kaj narobe.

No...tako sem se danes lotila paradižnika.
V solati narejenega...sem ga res že sita. In mi zadnje dni diši....in jem...zeleno solato. Z maminega vrta...paradajzi tam, so pa še vsi zeleni.
Tako da...hvala bogu za koprsko zaledje.....da me (je) zalaga(lo)...

Tako sem se pač odločila....zmlet paradajze v mezgo....in to zamrznit.
Spotoma sem še nasvinjala pol kuhinje in zmečkan paradajz polila po kuhinjskem tepihu. Izgovorov za pranje, tako tudi ni bilo več.

In ker sem v fazi, ko se zelo rada igračkam z muvimejkerjem....saj ne da bi imela kej dost pojma ali pričakovala Oskarja...se pa strašno zabavam. In to šteje.


 ....mhm...med iskanjem lijaka, sem našla valjar, za katerega sploh vedela nisem da ga imam....sprašila preostanek fig, pokadila neznano število cigaret in kuhinjske pulte uredila v rdeči barvi.
...ni kej....gospodinja 1A s črtico. 
Okoliške ženske bi se zagotovo zgražale nad mojim talentom...in nikakor ne bi mogle  pet z mano...prirejene pesmi za to priložnost....
---------kuhinja je moj edini dom in posteljaaaaaaaa, jaz pa rada bi iz nje za vekomaj ušlaaaaaaa...-------

15 komentarjev:

  1. Hvala za tole, si mi dala idejo kako zamrzniti paradižnik. Mi ni kapnilo, jaz tako zamrzujem limonin sok. Jaz sem ob pospravljanju kleti našla 3 valjarje. Vidim, da imaš rada kaktuse. Mej se M

    OdgovoriIzbriši
  2. Kdaj si pa ti postala tako vestna gospodinja?-:)))

    OdgovoriIzbriši
  3. In kam te je zdaj odneslo?-:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Paradajze v mezgo že gre, mezge v mezgo pa težje.

    Lp.

    :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. M.....no viš...fajn je, ko "recepti" krožijo naokoli. Več glav več ve...če nimajo glave samo za lase nosit...;))
    Kaktusov imam cel kup...nezahtevni so--to mi pa paše.

    krampar....ne zajebavej..;)...nismo vse za gospodinje rojene....
    /spala sem..;)

    Goriziann...zmerej moram pogledat, kdo s kom-da dobiš mezga..;))...nikol si ne morem zapomniti
    /oče žrebec, mati oslica= mezeg.....mati kobila, oče osel= mula..)

    OdgovoriIzbriši
  6. Dele u jo Kral kr klele pozdrave inu hvalu za teto strelo pustl, kr un kompartijsko turško vazalski banditizm Kralu več ne dovol, de b pr zapovedih odgovoru.

    Lohk pa Slovence budite u Kralovem imeni.


    Slovenci, zbudite se!

    OdgovoriIzbriši
  7. Tamle pr SNVZ-ju, pod rubriko Forum-Slovenija, so Kral objavl tazadni izbrisan blog.

    OdgovoriIzbriši
  8. Inu sevede enu velku hvalu teti streli za podporo Kralu Kral pošilajo.

    OdgovoriIzbriši
  9. Veš, da tudi jaz ne vem.

    :-))

    OdgovoriIzbriši
  10. mmmm paradižnik ... rdeč in sočen ... ;)

    ti se kar zabavaj, s paradajzom ali brez ;)))

    lepo bodi

    OdgovoriIzbriši
  11. Enu velku hvalu inu pozdrau našmi Goriziani.

    OdgovoriIzbriši
  12. Kral...sem pogledala...in meni se ne zdi tak, da bi ga bilo treba kar brisat. Trapasto, res.
    /merki se, da te ne bo TETA STRELA nalomila...;)) Kje si pobral teto strelo....

    Gorizian...jaz sem morala spet pogledat...;)...pozabim hitro

    Sheeba...lej jo, lej jo... na blogerju...;)
    Mam se fajn....enako ali bolje, se imej tudi ti.

    OdgovoriIzbriši
  13. Na slikci, k ne! Sam teta en mau postara, k ne? Pej dejmo rečt princeska strela ;-)))

    OdgovoriIzbriši
  14. Dej kral nehej...;))...bo teta strela kar ok...

    OdgovoriIzbriši