torek, 22. junij 2010

Všeč si mi

Prekratko in preveč naenkrat.
Hitrost je prehitra.
In pas mi ne daje svobode.
Piska in piska.
Vem da si ti.
Kazen za telefon v roki, bi me streznila?
Ne vem če. Si preveč tam, da bi zmogla brez tebe tu.

Treščijo tvoje besede. Saj me poznaš. Diham in gledam.
Pizda, mudi se mi. Zakaj se mi vedno mudi?
Usekala se bom po jeziku, če še enkrat pizdi odvzamem njen pomen.

Sedel bi zraven mene. Seveda bi.
Predvidevanja me bodo nekega dne ubila. Ne, ne bodo. Ker jim bom zavila vrat. Danes? Jutri.

Me poznaš? Jaz tebe?
Zavijte levo, zavijte levo, preračunavam.
Preravno je in ovinki so zato da jih sekaš?
Ustavim. Tebe ne. Nočem.

Stoj!
Ne! 100. 130.
Fak. Prav imaš. Neizvedljivo. A tako vabljivo!

Slina uide nadzoru. Tudi tebe odnese.
Skrajšava muke? Ne!

Plačala bom kazen.
Ker sediš zraven mene. Z odprto zadrgo.
Ker se smejem. Brez obleke.

Ponoviva?
Odgovor je samo eden. Predvidevam.

Ni komentarjev:

Objavite komentar