sreda, 2. junij 2010

Počasnosti

...dokaj čudno zame, da je prva slikca rožasta...
a tale vrtnica je bila obdelana z mrazom in ni kazala pretiranih znakov življenja. namen je bil, da leti ven...pa so pozabili na to...in potem....čudežno se je razrasla in ima neznansko veliko cvetov...
....je res...prave ne pozebejo....

..."uspelo" mi je ujeti par riti...
...po skoku na drevo...
do tistih najslajših listov, se zelo rada pomatrata...
...nič ne pride samo...res je...

...ostaja moje najljubše gledališče...
....Žogica  Nogica al pa Marogica, saj ni važno.... pa najljubša lutkovna predstava...
"Jaz sem mala žogica, žogica nogica.
Vse razumem in vse znam, plašiti se na dam.
Kdor poreden je naj pazi, da ga žoga ne oplazi.
Sem pogumna žogica, žogica nogica.

...ko se peljem mimo zmajev, se vedno nasmehnem...
...slikca prijaznega fanta pod njim.... mi takrat skoči v glavo...
...če bi se kdaj zgodilo, da bi začeli prodajati prijaznost...
bi  on z lahkoto postal miljarder

...smilijo se mi drevesa, vržena ob hudo prometne ceste...
...predstavljam si, da bi zagotovo raje rastla...kje ob potoku...
...daleč stran od norih ljudi, ki zasmrajujemo njihov svet...
...obupno...da bi bila drevo brez besede...


samo to rečem...
...žal mi je...
da nisem zraven...
....in mrcini sta bili vrnjeni
nazaj v jezero...
...nikoli ne bi bila riba...preveč molčeče so...

 ...če mi že ne uspe ujeti vseh tistih srn...
ki v jutru prečkajo moje ceste...
...mi uspe ujeti slona...in pozibavanje miške
na njegovem rilcu...
...lep par sta bila vedno...

Odševanje se je začelo...in razočaranje, ker moj tamalček ne bo videl SP-ja...se je poleglo.
Lepi dnevi prihajajo.
In ti z njimi.

Če ne maraš nogometa...še ne pomeni - da si kaj manj bebast od mene.

Ni komentarjev:

Objavite komentar