sreda, 30. junij 2010

Glej...jej...smej...

...prav vseeno je, kaj od tega počneš.
Da je le fajn.....
Je?
O ja.....











....ne oziraj se na .....

8 komentarjev:

  1. Vse skup si namiksala. :D Ni da ni.

    OdgovoriIzbriši
  2. Sem...pa kaj?
    Mucki so našli nov dom....lepo mi je zaradi tega.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo in hvala ti za mucke.

    OdgovoriIzbriši
  4. Saj ne vem...ali prav mislim, kdo se skriva za anonimnežem....recimo da ja.
    /Mucki se imajo pa fino...in lahko jih obiščem oz. vidim kadar grem k mojim...tam blizu so.)
    In jaz sem tukaj...za nedoločen čas....tam mi je postalo bv..še bolj pa potrebujem mir. Samoto, v kateri se počutim odlično.)
    Če te pot še kaj zanese sem....vedno dobrodošel.

    /da nisem zdaj v temo brcnila...ampak res se mi zdi, da vem kdo si....muck nisem omenjala prav veliko ljudem s spleta)

    OdgovoriIzbriši
  5. Nish, če se spomniš ježka? Pogrešam tvojo jezikavost in tvojo modrost v komentarjih. Na splošno pa je postal ne samo bv tudi gojišče bakterij. Pokukam zdaj samo zaradi Ž-ja.
    Lepo se imej, uživaj in se javljam.

    OdgovoriIzbriši
  6. Joooj anonimni......če se spomnim madagaskarskega tenreka? A si mi pregledal blog pred objavo....al si mi dal kakšno povezavo...al sva se pod blogom menila...al gre za Ježka....al....joooj, zdaj si mi šele dal dela.
    Še kak namig, prosim....zdaj sem pa res v temi.
    Pismo....al pa je govor o ježku, ki sem ga umikala s ceste?

    /a veš...danes je koza povrgla kozlička - kar na travniku....ampak nimam časa, spisat in fotke/obupne so, pa kaj pol/ nalepit, ker...ja, odhajam delat.
    Imej se.

    Ko bi vedel, kako majhen je kozliček.....

    OdgovoriIzbriši
  7. Nish, se opravičujem zaradi nejasnosti. Pokukaj v pošto.

    OdgovoriIzbriši
  8. Ojej....hvala...zdaj mi je jasno, ja.;)
    Pa spomnim se ježka, seveda se ga, pravi mali crkljivc je bil.
    Kozlička bom pa jutri še1x poslikala...že tako ne lepe fotke, sem še sama uničla..

    OdgovoriIzbriši