sobota, 26. junij 2010

Mucki brez doma

Imajo hudo mamo, ki me je sprva hotela kar pregarbat.
Ko je ugotovila, da ji moja roka nosi hrano, se je umirila. Ne piha več, le zamijavka ko me vidi.
Mogoče mi reče hvala...ne vem.

Pet mladih muckov je. Živahni so že.
Bojim se, da njihova živahnost ne konča pod ogromnimi kolesi, ki tam dnevno vozijo.





Žiivijo v živi meji skupaj z mamo. Razposajeni brezdomčki.
In ni jim padlo na misel, da bi se slikali vsi.
Mama se je odmaknila in jim kot ponavadi....prepustila prve mljaske mleka.
Zdravi so. Vsaj videti so tako. In igrivi zelo. Radi mi nagajajo.

Sprašujem naokoli....če bi kdo kakega vzel in mu ponudil dom.
Jim ga bom našla? Moram!

2 komentarja:

  1. A niso še premajhni, da bi šli stran od mame?

    OdgovoriIzbriši
  2. Saj še ne bodo šli...ampak dom moram poiskati že prej....

    OdgovoriIzbriši