nedelja, 28. februar 2010

Stoke - Arsenal

1 - 3
Bendtner
Fabregas
Vermaelen

Tekmo gledala v posnetku, brez da bi vedela rezultat in...

...postalo mi je zares vseeno  kakšen rezultat bo na koncu. Ko sem videla obležat Ramseya.
Občutki so bili enaki kot pri poškodbi Eduarda pred dvema letoma.
Groza....grozljivo mi je predvsem to, da se lahko na tak način prekine obetavna kariera mladega nogometaša.
Ramsey ima menda precej grd zlom noge.... in bo odsoten zelo dolgo.

Ne preklinjam igralca Stoka - tudi on je še zelo mlad in mislim si, da ni nameraval tako grozljivo poškodovat Ramseya.

Zmaga ja. Cena zanjo je pa velikanska.
Zares ne vem, kaj bi morali storiti, da do česa takega ne bi prihajalo...

4 komentarji:

  1. res, grda poškodba, a nikjer še nisem uspel videti kaj točno se je zgodilo ....

    samo "real time" posnetek, kjer pa se ne vidi dobro

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi jaz ga nisem videla. Sem pa napisala strinjanje z nekom, ki je dejal...da se je sodnik bolj poslužil rdečega kartona zato, da je umiril strasti, kot pa da bi bil resničen prekršek za rdečega.
    A morda je prav tako...ker je bil tudi Stokov igralec v šoku.
    /no, upam, da razumeš kaj mislim pod tem, da je prav.
    "Krivda" naleta je pa...mislim da obojestranska.
    /Ramsey je bil operiran, okreva in je v treh dneh, dobil preko 56.000 sporočil z željami za hitro okrevanje.)
    Jaz mu želim, da se vrne in nadaljuje tam, kjer je njegova kariera obstala.

    Shawcross-a je pa še isti dan, Capello poklical v reprezentanco; mi je bilo pa tudi všeč.

    OdgovoriIzbriši
  3. no, tu se pa strinjava .... pametna poteza sodnika, ki je z rdečim kartonom umiril strasti igralcev, pretresenega Showcrossa pa odstranil iz igre ....

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja. Včasih je to res najboljša možnost.
    Upam, da mi verjameš...enako bi mislila, če bi na tak način šel iz igre kdo od Arsenala.

    OdgovoriIzbriši