sobota, 20. februar 2010

Arsenal - Sunderland

2 - 0
Bendtner
Fabregas
 
Press Assotiation images

Zgleda zelo lahkotna zmaga...pa ni bila. Čeprav je bil Arsenal boljši.
A zapravili so veliko priložnosti. Gostje pa vsaj dve, ena na ena z Almunio.
Precej sreče za Arsenal. In tudi Almunia  bolj zanesljiv kot običajno.

So pa danes imeli možnost, malo več razvijat svojo igro. A njihove napake iz obrambe, bi kaka druga ekipa brezkompromisno kaznovala.

Kdo mi je najbolj "pasal"?  Nasri in Bendtner. Ja, pa Walcott tudi.
Ehhh....pasali so mi vsi.
Press Assotiation images

Kdo pa najmanj?  Komentator. Kaj ko bi mene poklicali, da odkomentiram eno tekmo?

2 komentarja:

  1. kje pa si gledala tekmo oz. na katerem programu spremljaš nogomet ?

    Jaz imam to srečo, da razpolagam z več kot 5.000 TV programi .....

    sanje vsakega moškega ....

    OdgovoriIzbriši
  2. Ahh...tokrat na šport tv....če so le tekme, jih rada pogledam na naših programih...pa me potem komentatorji izživcirajo...tud čist umolknem kdaj TV
    Ma dej...ne more bit vsak komentator

    Jaooo...5000
    /sanje vsakega moškega bi moralo bit vse kaj drugega...ena ornk tečna ženska, recimo...;)

    OdgovoriIzbriši