sreda, 10. februar 2010

Arsenal - Liverpool

1 - 0
Diaby

Premišljevanje pred tekmo...bo to še tretji poraz ali pa je Liverpool letos resnično izven četverice.
Ne...ne more bit še tretjega...

Če kaj, sem bila vesela Bendtnerja v začetni postavi.
Začetek ni obetal. Čutila se je neka bojazljivost, ne vem kako naj to opišem. Kot bi se bali na polno igrat...da spet ne fašejo gola iz prekinitve....
....kar dušilo me je. Menda ne bo remi?

Nasri poškodovan...bemtiš. Saj mi je všeč, da se je Rosicky vrnil ampak...
...butara, le zakaj sem premišljevala take.

Rosicky - Bendtner - Diaby.......gooooooooooooool....
 in zadnjih dvajset minut tekme, ko se mi je vsaj 2x  skoraj ustavilo srce.
Almunia je ubranil nor strel Babela in sekunde pred koncem, je strel Gerarda zadel Fabregasa v roko.

Norela sem, ko je sodnik odpiskal konec.
300ta Wengerjeva PL zmaga....in skupno njegova 450ta.

...in ker je Chelsea izgubil, United pa le remiziral....
Saj mi je odpuščeno, da sem se veselila še bolj?

Ni komentarjev:

Objavite komentar