nedelja, 21. februar 2010

Od smeha me bo pobralo

Kakšno pesem so izbrali
izključno glasovalci Slovenije, da nas zastopa na eurosongu....

Smejem se...ker ne morem verjeti...da imajo to skrpucalo za primer prave slovenske muzike...zmes narodnjakov in roka....eno navadno skretišče od pesmi.
Kukr bi rekel moj prijatelj....OBUP z velikimi črkami zapisan.



...bom jaz rajš kar tegala fantiča poslušala....in zraven enmalček trebušnega povadila.
Upam, da se nam bo smejal vesoljni svet....in nas imel za še večje bedake.

6 komentarjev:

  1. Fant obvlada hehe ;) res

    OdgovoriIzbriši
  2. Poleg poslušanja, ga je užitek tudi gledat...violinček je.;)

    OdgovoriIzbriši
  3. hehehe - a ni fajn da se še violinčki najdejo na tem svetu ...

    OdgovoriIzbriši
  4. Fajn, seveda...sploh če se znajdejo zraven mene..;)

    OdgovoriIzbriši
  5. upam, da je tvoj mehur prenesel trebušnjake....mali pa je res pravi frajer in prava violina tudi brez nje...

    OdgovoriIzbriši
  6. Trebušnjake? Že dolgo jih nisem delala...v mislih sem imela trebušni ples.
    Ekspresija njegovega obraza ob violinčkanju, me impresionira. ;)

    OdgovoriIzbriši