sobota, 9. oktober 2010

Morska pravljica

Preveč slikc preveč obremenjuje računalnik.
Shramba za zimo.
 ..prijateljstvo kamna in vode...je možno.
...ješ tisto kar  je na voljo...izbirčneži tenko piskajo..











...tudi na morju se večeri. vsak dan, ja.
...MIR...



...in jutra prinašajo nova doživetja...
...NEMIR...














...drugačen pogled na čudo človeških rok...


                                                                        ...ptičja straža ve...da bo jutri nov dan...brez radovednih težakov ki motijo njihovo delo

Ja....zima bo prinesla novo poletje.                                                               

4 komentarji:

  1. Hvala ti za slikice. Tudi prejšnje. Vsaka ti čast. Jaz sem prelena :-( za slikanje. Sem pa vesela, da te zanima to kar tudi mene.
    Vreme je lepo in to tudi želim tebi. Mej se. LPM

    OdgovoriIzbriši
  2. Me veseli, da jih rada gledaš. Jaz pa rada klikam in shranjujem.
    Pa saj veš...dol mi visi, če niso narejene po merilih ohhh in ahhh fotografov...meni je do tega, da ujamem trenutke mojih dnevov.Spomini.
    /novo pošiljko sem dodala..;)

    Imejte se lepo tudi pri vas.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ob današnjem soncu bi pa bil na morju.

    OdgovoriIzbriši