torek, 26. oktober 2010

Ljubljana v času tekaške prireditve

...brala sem nekje,kako grozno nagužvana je bila Ljubljana v času maratona.
Da se ni dalo normalno korakati po mestu...da je bilo oh in sploh kaotično....da se bi nekateri najraje kar odselili...blablabla.
Res ne morš verjet...da so eni take griže....da jim vsaka dlaka smeta

Ljubljana je bila polna...tekačev in gledalcev. Hvala bogu!
Ampak nabijanje....da je bila zaradi preusmeritve prometa in zapore nekaterih delov cest...Ljubljana obupna?
Bebci....večni nergači! Jaz sem se smejala sama sebi, ko sem pri Nami čez rdečo pogledovala levo in desno...in se nekje na sredi prehoda zavedla....da je cesta zaprta. Huraaaaaaaaaa.

....svinjakarji so pač svinjakarji....njihovi odpadki pač končajo....magar ob vodi



...pogled z mostu, ki ima....



...fuj fej bruh...te nagravžne skulpture nametane..
Me prav mal briga....take oslarije naj ljudje doma v svojih hišah
postavljajo na ogled.
In me prav mal briga...če je to skup nametala
ena težka kiparska faca
Sodobna umetnost?
Cel kup sodobnih umetnikov je...ki bi naredili most tak,
da mi ne bi šlo na bruhanje, ko bi ga prečkala.
Bljak, zares.



...ključavnice ljubezni...al ključavnice zaljubljencev....sej ne vem točno.
so popestrile ta svinjski most...

....mam pa že rajš tegale

....in tegale
......včasih so še znali kaj, očem všečnega delat, ja.....

...in šele zdaj sem videla letnice na mostu....1848 in 1888...

ta razpadajoča stavba je pa res
v ponos Ljubljani...

....okna so se seveda tudi sama razbila....

....pokukala sem na dvorišče stare pediatrične klinike...
...kup odslužene opreme se "skriva"...

...kaj vse pomenijo podobce.....



....nimam pojma. Ampak cerkev mi je bila pa od 
zmerej všeč.

....tako je "balonček" prišel do parkiranega prevoznega sredstva....
....in se odpeljal domov.
In ne...nč parkirnine ni plačal..

5 komentarjev:

  1. Od blizu mosta še nisem videl. Kaj sploh predstavljajo kipi?

    OdgovoriIzbriši
  2. Samo samo enkrat šla čez most, za kozlat (da ne govorim o cekinih). LP

    OdgovoriIzbriši
  3. Krampar....ne sprašuj me, ker nimam pojma. Se še nisem poglobila v to.

    M?...govorila sem ves čas...pato ne morš verjet, kaj so to tukej dali...moje zgražanje je bilo res glasno.
    /pa res....da tako mečejo denar skozi okno/

    OdgovoriIzbriši
  4. OBUP!!!! NE RABIŠ VIDIT....

    OdgovoriIzbriši
  5. Anonimni....kaj je obup? Česa ne rabim videt?

    OdgovoriIzbriši