nedelja, 17. januar 2010

Bolton - Arsenal

Še pred vsem....S. Campbell bo v Arsenalu do konca sezone.
Je prvi igralec, ki je za časa Wengerja ponovno v Arsenalu...in šele peti /ki je odšel in se vrnil/ v vsej Arsenalovi zgodovini.
462 nastopov v PL...od tega 197 za Arsenal.
Zadnji gol...finale LP 2006
Od leta 1996-2006 z Angleži na vseh velikih tekmovanjih...
31 bo njegova nova številka...

...ok...zdej pa tekma...
0 - 2
Fabregas
....Merida

In Almunia....tokrat je bil res v svoji boljši izdaji...mi pa še vedno sapo jemlje, ko žoge letijo proti njegovemu golu.

Eastmond...prvič....škoda, da tista njegova žoga ni končala v golu.

Rosicky....spet na igrišču...nočem, da se ostriže. In kaj vem zakaj, me je spomnil na Hleba in Flaminija...zakaj zaboga sta odšla...


© PA images..
Fabregas...akcijo za gol bi gledala in gledala in gledala...
 ...učte se, učte se...bi rekel moj oče

Merida...upam, da ga Wenger ne bo poslal z Otoka in bo upošteval njegovo željo..ostati v Arsenalu.
...marsikdo bolj izkušen, se ne bi znal tako "obrniti"...in zabit gol

Jaz sem vesela. ZELO.

Lahko še povem, da me je zmanjkalo - prestavila sem na drug kanal - in sem se spet vrnila na tekmo, ko je Vela zamenjal Eduarda.
Mhm...še vedno sem vraževerna in upoštevam notranji glas.
...kakšno zakasnelo vpitje je nastalo, pa ne rabim pisat, ane

Nč.....počasi a zanesljivo...se Arsenalovim nasprotnikom tresejo hlače.
...da bodo še sredi januarja tik pod vrhom, jim je malokdo dal možnost.

Jaz pa....uživam tolk...da ne znam povedat.
...saj sem verjetno že napisala, pa nič ne de, če spet...tem mojim tamalim privoščim zmage. 
Privoščila bi jim naslov.

Vsem njihovim nasprotnikom pa vprašanje.....kdaj si bo ta otroški vrtec zaslužil spoštovanje?
...a ni že čas?

2 komentarja: