sobota, 16. januar 2010

Si

kdaj pomislil, kaj vse mora nekdo storiti, da ti dobiš tvojo priljubljeno hrano na krožnik?

Nop...to spodaj ni moja priljubljena hrana. Niti slučajno ne jem tega.

lahk tehta tudi do 15kg

Niti slučajno ne bom tega nikoli jedla.
...režala sem se pa vedno, ko sem opazovala jedce pri hranjenju z njimi. štorasti - večinoma.

Ne vem, če še drži....a po nekih ameriških statistikah, je odstotek smrtnosti in poškod, pri njih višji kot pri gozdarjih in rudarjih.


Zaslužek? Menda odličen.
Delovni pogoji? Ledeno morje, mraz, divji veter.
eden izmed njih je padel v ledeno mrzlo morje...rešili so ga v silno kratkem času.
ko se je malenkost ogrel, je rekel nekako tako---tako grozen mraz, da ti vsak delček telesa kriči--pusti, ne bori se, zaspi in umri,telo


Deadliest Catch



...Bon Jovi...Wanted Dead or Alive
Jaz sem drugače zelo pogumna...a tega se ne bi šla.
Usekana sem....ampak tolk pa spet ne.

Da ne bo pomote...kapo dol pred temi ljudmi.
...da zadostijo požrešnosti presranih ljudi, so pripravljeni tudi umreti. a ni to že mal noro?

Ljudje smo nori. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar