četrtek, 28. januar 2010

Všeč mi je

Mnogo besed
so si izmislili
za polnjenje praznine
ki leži med njimi.
Všeč mi je
da jih preskočiva
in zveževa
male utrinke
v butajočo
energijo
za katero
ne potrebujeva
nožev in pušk
da bi ostala
z nama
tudi takrat
ko živiva
vsak v svojem svetu.

2 komentarja:

  1. Letim med oblaki, med pogledi tvojih misli.
    Morda si premajhna, da bi videla, premajhna, da bi se zavedala.
    Brezskrbno v toplem vetru letim,
    opit z lepoto, svetlobo jutra in žarom tvoje mladosti.

    Moja krila neguješ z dotikom, ki ga ne vidim.
    Praviš, da si, in da nisi, pa vendar si.
    Tukaj.
    Ne vem kdo, niti kdaj.
    Si.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ko se vetru mudi
    in mene ni
    se vprašaš
    ali sem
    še vedno
    tista
    stara
    nora
    podoba
    ki ji
    je ravno do
    saj veš kje.....

    Mhm....ravno mi je.
    Vem pa...da ti si.

    OdgovoriIzbriši