ponedeljek, 18. maj 2009

Užitek

....je bilo opazovati malo, radovedno živalico, ki si je v toplem soncu nabirala zaloge...hmmm, česa že? Toplote?
Sram me je...da ne vem.

In sram me je...da ne vem, kaj ta mali nagajivec je za kosilo.



Simpatično je dirjal po mizi...se resno zazrl v moje oči in čez čas izginil v razpoko.
Nasmehnila sem se. Lepe minutke mi je privoščil.

Pogled na trte in sonce, ki se je kazalo, pa spet skrivalo za oblaki...
Tišina...

Lep dan je bil.

2 komentarja:

  1. za kosilo je verjetno jedel mravlje....mačke v naši ulici pa so pravi serijski morilci s temi martinčki....celo moja mačketina....ga prinese v gobcu na teraso pa tuli, kako je nekaj dobrega k hiši prinesla...in potem mu, kot vse mačke, odgrizne le rep in poje....preostanek nastalega grobišča pa moram seveda sam počistiti....
    pa sva imela z mojo mačketino že več izrednih zasedanj na to temo, ampak mačkam itak ne zaleže nobena beseda... :)

    OdgovoriIzbriši
  2. ;))...tale je bil prava pojava. Pa še bal se me ni nič....le čukasto me je gledal.
    Bil je pa tako blizu, da se je videlo kako se mu koža dviguje.
    Skratka...zabaven je bil.

    Jah...mačka ve...da ni vredno poslušat...moškega;)))

    OdgovoriIzbriši