torek, 19. maj 2009

Sita sem


...stalnega pljuvanja po cerkvi. Pa z njo nimam kaj dosti.

In smešno mi je. Kaj vse ne zmeljejo skupaj...česa vsega ne privlečejo na plano.
Se vprašam kdaj...če slučajno ne živim v katerem drugem času.

In nerazumljivo mi je predvsem to...da po cerkvi pljunke mečejo tisti, ki imajo z njo še manj kot jaz. Ali sploh nič.

Od kod jim tako "poznavanje"?

Včasih bi z užitkom rekla....bolnišnica na koncu mesta, hrani še dovolj mest.

---
----
-----
Na sliki je majhna, simpatična cerkvica nekje na Dolenjskem.
Pot do nje vodi skozi gozd. Dišalo je v njem.
In prav gotovo sem tam staknila klopa.

Pred njenim vhodom se pne vrtnica.
Ob mojem obisku še ni bila v polnem razcvetu.
Imelo me je, da si odtrgam eno cvetočo. Nisem je.

Posedela sem na zidcu pred njo. Vsenaokoli blažen mir.
Nekdo je pokosil travnik. Vonj sveže trave.
Pod bregom, na zunanjem robu gozda, se je pasla srna.

Lepo je bilo.

Ja...je možno gledati na cerkev tudi skozi drugačne oči.

Mene bodo vedno, vse cerkve tega sveta, spominjale na staro mamo.
In do konca življenja bom znala kar me je naučila.

Med drugim tudi tole pesmico

*Sveti angel varuh moj
bodi vedno ti z menoj
stoj mi noč in dan na strani
vsega hudega me brani.
Prav prisrčno prosim te
varuj me in vodi me. *

Ja...je možno gledati na cerkev tudi skozi drugačne oči...

5 komentarjev:

  1. res je...tudi na cerkev je možno gledati na drugačen način...na več načinov....najmanj na toliko kot cerkev gleda na vse kar ni cerkvenega...

    OdgovoriIzbriši
  2. Bolno mi je že...kot bi za vse kar se ti slabega naredi, krivil druge.
    Tako kot so najhujši bivši kadilci...tako so najhujši tudi bivši verniki.

    Najbolj smešno? Ko kak musliman pametuje, kako je krščanstvo grozno...

    Brezveze...

    OdgovoriIzbriši
  3. sam sem še vedno z vsemi zakramenti vred pri cerkvi zapisan, pa ne več dolgo....tja so me v mladosti porinili in moje želje seveda ne upoštevali....pa sem si in si bom vedno dovolil povedati svoje mnenje o cerkvi....večjih podlosti, omejevanj in zaničevanj kot si je dovolila cerkev, zgodovina pač ne beleži, kakor tudi ne današnjih dni....sam sem bil že večkrat deležen cenzur cerkve in zelo dobro vem, kako gredo te zadeve....
    najbolj smešno ?...ko nekdo ni osebno doživel ene,druge, tretje religije, pa si vseeno dovoli hvaliti....

    OdgovoriIzbriši
  4. Ojej..pozabljaš na vojne in povojne stvari...ko govoriš o podlostih in zaničevanju
    Če bi te tako motili vsi zakramenti, bi že zdavnaj kaj storil v tej smeri...
    Ampak danes je to pač moderno...

    OdgovoriIzbriši
  5. ne morem, nisem in ne bom komentiral nedokazanih dejstev....tudi zgodovine....sistem rekla kazala me ne zanima....
    in....ne motijo me zakramenti....prav nobene religije....moti me, da tisti, ki verno prisegajo na zakramente dejansko živijo in delajo povsem mimo njih....ker živijo v prepričanju, da jih spoved opere vseh neumnosti in grehov do sočloveka....tudi zato sem izstopil od tam, kamor so me porinili proti moji volji v otroštvu....
    sicer pa ti bom zelo hvaležen, če mi navedeš vsaj eno dejstvo, če več še bolje, kaj in kako je cerkev prispevala pri izgradnji te naše domovine - od 1941 pa do danes....za nazaj so dejstva že zapisana....

    OdgovoriIzbriši