četrtek, 21. maj 2009

Odklopiš



...te naše ceste.
Bolj je vroče...bolj jih popravljajo.
Kakšna neverjetna sreča...in nasmejala sem se sama pri sebi...ko sem slišala...Ravbarkomanda - kolona dolga 9km...

Že tako dolgo nisem bila v Bovcu...ma kaj v Bovcu...še v Idriji ne.
Sem že kar pozabila...kako strašno veliko ovinkov je do tja.

Rada imam ovinkaste ceste že od nekdaj.
Ne maram pa norcev na cesti...tudi že od nekdaj.

Vroč dan je bil. Je vročina sekala tudi v glavah voznikov? Bi rekla...
Res mi ni jasno...kako gre lahko človek prehitevat v popolnoma nepregleden ovinek...zato da se lahko čez par minut ustavi...pred semaforjem...in jaz za njim?

Ja...tudi na tem koncu popravljajo cesto.
Bežni pogledi na reko.
Madoniš...kolk ribičev je bilo. Kar ustavila bi se...me je parkrat prešinilo. Nazaj grede...sem si obljubila.

In potem...Most na Soči......uuuuhhhhhh...
Ob pogledu na vodo...niti ne znam opisat....ne vem zakaj.

Nočem več pisat...oči in misli so se preselile tja.

Bilo je...adijo pamet...

Pomirjujoče...
Odklop...od cestnih norcev...

Bilo je...

Še bo. Sem se odločila.

Ni komentarjev:

Objavite komentar