torek, 9. november 2010

Arsenal - Newcastle


0 - 1
7.11.2010

Ko 3x zadeneš  tiste preklete golske štange
in
niti 1x ne daš gola zaradi 1000. in enega razloga
ter
dobiš gol iz ene in edine priložnosti....

....se meni začno prikazovat pikice pred očmi
in takrat je dobro, da ni nikogar v bližini.

Arsenal ni bil v svoji najboljši izdaji. Pa tako sem se veselila....ker je bila skupej čist spodobna...ma ne...fajn ekipa.
Da se zna zgodit kar se je....me je že ob pogledu na postavo opozarjal en črv po imenu Fabianski.
Pa ne....krivda je več ali manj njegova  ja...ampak tudi vsa branilska vrsta je zaspala in dovolila da
....iz tiste ene in edine priložnosti....nastane poraz.

Van Persie pa....ni še pripravljen. Ni.
In Aršavin mi je bil nekam brez idej.
O bog...Fabianski.....kaj mu je bilo treba  tolk lest iz vrat....ahhhh.

In za konec še izključitev Koscielny-ja....je lahko še kej?
.......morda pa uspejo s pritožbo?

Ma....nepotreben poraz. Nepotreben! 
Bogamilga....dejte se zbrat in ne spuščat točk tako lahkotno.....je moja želja pred sredino tekmo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar