nedelja, 14. november 2010

Litija - Čatež

....jutro, ura je 6.30...zbrihtani....vreme - ni mrzlo

...prvi koraki malo zaspani...





...pogledi proti dolinam....in veter na trenutke precej mrzel..
...na pol poti.
Severno traso sem že precejkrat prehodila...južne še nikoli. 
In ker je v Sevnem tokrat čakala kava in med in medica...
...smo jo mahnili po južni.
Odlično...manj "prometna"...in zagotovo ne krajša od severne






...zabijanje žeblja z eno roko, z ožjim delom kladiva.....v sedmem poskusu je uspelo...


....freske v skali....



.....in Čatež je tuuuuuuuuuuuuuu...






"Kako bo človek jeseni brez vina? Zakaj sem pa trpel in guzo napenjal?
Poleti je voda dobra; jeseni bi je ne pil za ne vem kaj.
Vsakemu najbolj pravsluži tako, kakor je vajen.
Vse leto sem upal; zdaj sem dežja prosil, zdaj sem se ga bal,
posebno v strahu bil zavoljo toče,
pa bi še ne smel vedeti, kakovo slast ima?"
/F. Levstik/

Šmartno pri Litiji

"Porabila" sem
26.415 korakov, 
ki so prihranili naravi 3765 gramov ogljikovega dioksida.

4 komentarji:

  1. Še tisti dan ko lahko spiš greš tako zgodaj vstajat? Ste se imeli dobro?

    OdgovoriIzbriši
  2. Luštno je bilo, oja. Pa sej ko 1x vstaneš je čist ok. Sploh če te kava čaka..;)

    OdgovoriIzbriši
  3. prekrasan pogled....

    OdgovoriIzbriši
  4. Hmmmm...bil je res, ja. Kdo si pa ti?

    OdgovoriIzbriši