sreda, 10. november 2010

Skok

 me ne ujameš. ker sem zvita?
ne puščam sledi....ne številk....ne obraza...nič.
povsod me je dovolj....nikjer nisem.

sita sem skakačev Za
jokajočih tistih ki so Proti
večina itak samo bluzi..
po računalniku 
tapka in naklada...

ljubezni 
do
kamna
stola
domovine

o ljubezni do ljubezni
eh ja,
prazna slama

6 komentarjev:

  1. Ravnokar tapkam in nakladam-:)) Vsi smo iz istega testa narejeni.

    OdgovoriIzbriši
  2. Že že...ampak meni se točno ena določena osladnost zdi...ogabna. In v tej ogabi je zgolj navidezna ljubezen....gledalcem namenjena.

    OdgovoriIzbriši
  3. Vem da misliš na igro. Ampak ni jo lahko vedno prepoznati.

    OdgovoriIzbriši
  4. Z vsakim letom več, se jo lažje prepozna. Slej ko prej, se razkrije.

    OdgovoriIzbriši
  5. Na slepo zdaj gledam kaj si napisala, odkar sem bil zadnjič tukaj. Pa ti si tekoči trak! xD

    OdgovoriIzbriši
  6. Hahaha.....večkrat in pogosteje pridi, pa ne boš tolk v zamudi.

    OdgovoriIzbriši