ponedeljek, 13. september 2010

Čist v precepu

...ker res ne vem zdajle...
al je bolj zakon modri dirkač



al sta to pončo pa toro




To dilemo, porojeno pred nekaj sekundami, moram deliti z vami. Res, moram.
Razrešena mora biti še danes! Mora!

A lahko samo še pesem v nastajanju dodam, da boste vedeli kaj mi še zaposluje dan? Bo ful prelepa, res!

Jaz sem grdoba
ti si moj greh
pejva se žogat
metat po tleh.
...no, to je začetek. lep je. zelo zelo lep. ne. prekrasen je, anede? bom pa še nadgradila, o ja.
matr no...res mi je všeč. grem naprej pisat.

4 komentarji:

  1. Vsa plava boš če se boš preveč po tleh metala-:))
    Meni sta obe risanki všeč.

    OdgovoriIzbriši
  2. Nič ne skrbi, to je/bo/ samo pesem.
    /plava sem lahko večjemu okoli ust...od borovnic...;))

    OdgovoriIzbriši
  3. A si jih dala v skrinjo?

    OdgovoriIzbriši