nedelja, 5. september 2010

Pravijo

...in mi iz dneva v dan dokazujejo...da sem njihov daljni prednik.
Meni pa ni do tega, da bi bil. Kaj naj storim? Sploh lahko še kaj storim?
Moje obnašanje je  popolnoma drugačno od teh opic, ki same sebi pravijo človek. A razumete?!?

 *malo pred poletom peške*

Joj...tale mladiček jih pa ima za ušesi...čist zares.
Pred vhodom v notranji del njihovih domov...je bila napeta vrv...ki je sporočala....ne hodite notri.
Ne znava brat vrvi...kaj čmo. In sva šla notri. 
No, jaz sem oklevala. Pametna punca!
Tale mladiček je namreč " malo bolj nepismenemu" sopotniku...vrgel peško.
Če klikneš na fotko...to peško komot vidiš.

Jaz sem se tolk smejala....bolj na skrivaj, no.
...še "nepismenemu" šimpanzku je jasno....da vrv pred njihovim domovanjem pomeni...ne hod not. a ne...pametnim človečkom moraš posebej napisati...da razumejo. no, če razumejo.

Oskrbnik je potem povedal, da je zaprt dostop v notranji del zato...ker imajo mladičke...in da ti potrebujejo mir. In je potem raje zaprl vrata....
...da še katerega podobnega radovedneža, ne premami ljubkost njegovih prednikov.

3 komentarji:

  1. Nič novega, da ima opica več pameti kot človek. xD

    OdgovoriIzbriši
  2. Če bi priletela vate si bi jo spravila za spomin?-:)

    OdgovoriIzbriši
  3. bor....glede na vse...bi to lahko čisto držalo, ja..;)
    krampar...ja, vsekakor.lepo te prosim no..;))

    OdgovoriIzbriši