petek, 4. december 2009

Žreb

 ZDA....Anglija...Alžirija...Slovenija

Če se ne bodo usrali, lahko premagajo vse.

Do finala? Zakaj pa ne.

.....sladka bi bila zmaga nad Angleži, ki se že vidijo na prvem mestu...


Sreča spremlja pogumne.
Slovenija do finala?  Zakaj pa ne.

68 komentarjev:

  1. :( dubl smo 2 ekipi za kateri sem mel velike upe na tem sp =( ZDA bo prvak

    OdgovoriIzbriši
  2. ne. nobena iz te skupine ne bo prvak. finale? ja.

    OdgovoriIzbriši
  3. ok brez heca... Danyl je izpou AAAAAHAAAAAAHAAAAAAHAAAAAAAAHAAAAAHAAAAAAAAAHAAAAAAAAHAAAAAAHAAAAAAAHAAAAAA

    kar pomen, da je olly v finalu kar pomen olly > danyl

    zmaga!<3 :>

    OdgovoriIzbriši
  4. In pred danylom sta izpadla dvojčka.
    In kdo je še v finalu?

    OdgovoriIzbriši
  5. joseph pa stacey -.^ in archer je izpadel pred dvojčkoma :P heh, moji so se bulš izkazal šlik šlik :D

    sicer zmagal bo joe, če ne bo kakega velikega upseta :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Stacey?????
    Ja sej...ena ženska mora bit...tud če ni nč posebnega

    a ne bo olly zmagal?

    OdgovoriIzbriši
  7. verjetno ne :) mislm da se ljudem zadne 3 tedne zdi mal dolgočasen že:D joe je takrat komaj zablestel tako da...pa bolš zna pet. če res ne bo kakšnega upseta bi moral joe zmagat. stacey po moje ne more nč novga skup spravt tako da... joe bo ;) pa tut če ne zmagaš si lahko bolj uspešen kot zmagovalc - zgodovina se ponavlja :o no sam da pol ne bo olly zmagal x) pol bo zmagovalc najbolj uspešen. ja... tko je to.

    http://outdoors.webshots.com/photo/2935002780044068956IkNeND dost živa?.˘ če bi vedu kaka zgleda mrtva zelena bi ti zihr tisto dal ^^

    OdgovoriIzbriši
  8. Js navijam za ollyja..
    A veš da zdej tud k nam pride ta šov?

    In jaaaaaaaaaa...taka zelenaaaaaaaa...matr je lepa vrtnica.
    In ja tud živo oranžna mi je všeč...imela bi eno mikico, gor pa napisano js sm norc...
    /bogsigavedi, če bi me potem pustili na miru in mi ne najedali z decembrskimi bedarijami)

    OdgovoriIzbriši
  9. ker ti na majci piše da si norc? ne, sam še zarad majce bi ti kdo težil

    sm vidu,da bo SGT januarja :D heh, treba se kakšnega acta spomnt do takrat... maš kako idejo, da jo ukradem?:o
    http://www.youtube.com/watch?v=mekfo75AiY8

    pete <3 :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Bi pel??;)

    Krneki sta pela...najprej še vedela nisem, kaj pojeta.

    Kakšne pete?
    /maš ti fetiš na pete?)

    OdgovoriIzbriši
  11. pete kot
    http://www.youtube.com/watch?v=x9YHg07NLLc

    -.^ pet pa sem 99% prepričan da ne znam tko da... ne bo šlo

    OdgovoriIzbriši
  12. Ja, to je čist nekej drugega..onedva sta pa mal pofušala..
    /mogoče bi pa po rokah hodil?=

    OdgovoriIzbriši
  13. brezveze. pa zgledaš ko majmun :/ nista fušala sm kitarca se bedn sliš :)

    edin kj debilnga lahko delam sm še nism dost debilne ideje dubu :P

    OdgovoriIzbriši
  14. Ne žali opic...so že na višji stopnji kot človek...vsaj tako je videt vsak dan.
    /mhm...ti ki ne znaš pet, pa lih veš, kolk sta fušala in kolk ne;))

    Za kej debilnega, pa jaz nisem pravi naslov.
    7ko se pa prijaviš in nastopiš, pa le povej. bom glasovala zate:D:D

    OdgovoriIzbriši
  15. mislm da bi moral prej čez sodnike prit. če ne znam pet ne pomen, da sem gluh ... ok?:D

    pa hvala za podporo ^^

    OdgovoriIzbriši
  16. Hahahaha...aja, res lepo....da nisi gluh.
    joj, bobber...kaj se smejem...
    in zdaj povej...kaj pomenita te dve ^^
    "" to je pri meni pomežik

    OdgovoriIzbriši
  17. ^^ bi ble zadovoljno zaprte oči , menda. nisem gluh yo yo. sm tok da veš, lahko slišim yo.
    pa ne it na wikipedio pa pogledat kdo je Manuel Ferrara.

    OdgovoriIzbriši
  18. No fajn...samo da si zadovoljeeeen :D
    Ne bom šla gledat...imam zaupanje vate, da mi boš ti povedal.
    A United danes igra al jutri?

    OdgovoriIzbriši
  19. ne , ne morem ti povedat.
    danes igra united. vsaj tako pravijo

    OdgovoriIzbriši
  20. Prav. Potem pa ne bom vedela. Lih za vsakega pa tud ni treba, da vem kdo je.;)

    Sej bodo zgubili....

    OdgovoriIzbriši
  21. heh, ni sodu penala za wolfsburg :S

    OdgovoriIzbriši
  22. ja sej...veze pr sodnikih.
    ahaha...Milan zaostaja za 1 gol.....

    OdgovoriIzbriši
  23. whoop whoop :D mikey<3

    OdgovoriIzbriši
  24. Enkrat pred gol prijadrajo...pa zadanejo:D

    OdgovoriIzbriši
  25. bolš ko pa desetkrat prijadraš pa 10krat ne zadaneš :) pa wolfsburg ni kj dost naredu, pa čeprav samo s tremi 'branilci' igramo

    OdgovoriIzbriši
  26. Khmmmm...Džeko drugač ne gre nikamor, pravi njegov agent :D

    OdgovoriIzbriši
  27. jaz ga niti nočem v kakšnem všečnem klubu vidt :) naj gre v arsenal, če že mora. vi bi kakšnega takega rabil...

    OdgovoriIzbriši
  28. Ne, hvala lepa. js bi koga drugega.
    /Ljugberg je bil zadnjič na tekmi Arsenala;)

    OdgovoriIzbriši
  29. on je star pa plešast. pa slab. bulš hartsona nazaj.

    OdgovoriIzbriši
  30. star? plešast? slab? Merkej se me!!!
    Pravzaprav...nobenga ne rabijo.

    OdgovoriIzbriši
  31. ...ker hartson ni nič od tega

    OdgovoriIzbriši
  32. Vse to...in še debel.
    Vse to...pa Ljungberg ni

    OdgovoriIzbriši
  33. MIKEEEEEEEEEEEEEEEEY <3 !!!! :P

    OdgovoriIzbriši
  34. a ljungberg ni plešast,star pa slab? :D

    OdgovoriIzbriši
  35. MIKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY <<<<<<<<<33333333333333333 eeeeeeeeeeeek :D

    OdgovoriIzbriši
  36. Hahahahahaa.....le glej da ne bo drug teden mikeey prasec
    ...in posran milan se bo izvlekel z remijem

    OdgovoriIzbriši
  37. zakaj bi bil prasec?:D
    milan je to z lahkoto opravil... pa kaj maš tok proti milanu? sami močni postavni fantje tam igrajo, razen dide k zgleda k kripl

    OdgovoriIzbriši
  38. kaj je z lahkoto opravil?
    take posrane riti gredo naprej...izgubili doma proti zurichu...in na tujem remi...no, mogoče še izgubijo:D
    ...milan mi je odveč predvsem zaradi ita. navijačev

    OdgovoriIzbriši
  39. :/ ita. navijači gredo z roko v roki z ita. klubi
    ponavad. tko k grejo ang. igralci z ang. klubi :) sem čul, da arsenal posoja wilshera. zihr zato k je čisti outsider :P

    OdgovoriIzbriši
  40. Ne....ita navijači so največji smotanci na zemeljski obli:D...sledijo jim pa španski.
    Wilshere gre na posojo, da bo lahko malo več igral.

    OdgovoriIzbriši
  41. tut sanchez watt bi lahko več igral, pa gre na posojo??:D
    ne, španci so prvi, pol sledijo katerikol latinosi, pol so američani pol so pa italijani pa francozi pa afričani k kure nosjo na tekme. aja sej francozi jih tut... no.. tako XD

    OdgovoriIzbriši
  42. Kakorkoli...meni se zdi prav in bolje, da gredo na posojo kot pa da sedijo na klopi in le sem pa tja dobijo priložnost.

    Pust francoze na mer!!;)

    OdgovoriIzbriši
  43. k je sanchez francoz? no, sej zgleda kar

    OdgovoriIzbriši
  44. Sanchez je Francoz?
    ...dej pa dost o nogometu..:D

    OdgovoriIzbriši
  45. :> bom si rajš kak masterpiece od manuela pogledal ^^

    OdgovoriIzbriši
  46. ...jaz pa sladoled pojedla
    /ne, ne bom pogledala kdo je to)

    OdgovoriIzbriši
  47. sej ni treba :O sem omenu da je francoz?:D

    OdgovoriIzbriši
  48. Dons sem tole http://www.youtube.com/watch?v=EPNWnvMo56g
    ...na radiu slišala. in mi je šla cel dan po glavi. :D mogoče si jo že slišal v slo verziji....to niso sanje to je andrej, to je ljubezen, ki nima mej...andrej in sonja...lalala

    OdgovoriIzbriši
  49. ne bi poznal...
    http://www.youtube.com/watch?v=n7baPGEtUQ8

    tolele smo na tečaju poslušal. lušna :P

    OdgovoriIzbriši
  50. Nataliiiii....ja.
    Zgleda da zelo radi dajejo imena žensk v naslove pesmi :D
    / tko je...najbolj pomembna "stvar" za moške je ženska:D

    OdgovoriIzbriši
  51. Dober zvon anede....pa konec na kalinko potegne

    OdgovoriIzbriši
  52. čist res. kar vpraš braneta kastelica.
    no, razn če si gej al pa dunajski deček al pa čudn znajo bit ženske tam :)

    OdgovoriIzbriši
  53. Njega že ne bo nič spraševala. Sem mu pa že povedala, da takih navijačev kukr je on, arsenal ne rabi.
    /pa da naj pusti henryja na mir, tud;)

    Francoski...nogometaši...solata...poljub...ne nujno v tem vrstnem redu :D

    OdgovoriIzbriši
  54. ja... nathalie je kul. sicer ne poslušam dost francoske muske ^^ ampak tale mi je zakon :>

    OdgovoriIzbriši
  55. kva k je brane navijač arsenala?:o lol, bednik
    solate ne maram -.- prav tako ne nogometašev. rogljički so pa v redu.
    kaj je z henryjem? upam da dobi kazen :P sam tko, btw, k si ga glih omenila

    OdgovoriIzbriši
  56. Saj jo tudi jst ne...so pa kakšne, ki so mi všeč. Tud od Piafove kakšna-vse ne. drugač je pa lušno poslušat lajno, ki ima že nasnete fra pesmi...kje v kakšni ulčki mejhni---dobri so uni lajnarji.

    Ja, je navijač...dokler zmagujejo. Pol pa kr neki bluzi :D

    Ne je ne bo dobil. Ker sem jst tako rekla!!!

    Jst moram it pa spat...v francosko posteljo. Brez nogometaša, žal. :D

    OdgovoriIzbriši
  57. Aja...zdej sem se spomnila, kaj moram napisat dedku mrazu...nej mi prinese ev veeelik lonček. Ti, ki jih imam za čaj, so čist premajhni. Rada bi unga, tavisokega, da mi ne bo treba kar naprej čaj nalivat.

    OdgovoriIzbriši
  58. jej, newcastle je on, ni mi treba lige prvakov gledat :D

    OdgovoriIzbriši
  59. a ne, ne bom prenosa najdu :( inter pol

    OdgovoriIzbriši
  60. Al jih maraš al ne...tamalčki se res dobro držijo. Samo še gol manjka.
    Uživam, ko jih gledam...

    OdgovoriIzbriši
  61. zdaj nč več ne manjka ja?:o

    OdgovoriIzbriši
  62. Bobber...igrajo dobro, pa če ti je všeč ali ne.
    Tudi če izgubijo, jih ne rabi bit nič sram.
    Gol jim pa danes ni namenjen/izbita žoga z golove črte)...z malo več izkušnjami in kančkom sreče, bi ga zagotovo že zdavnaj dali.

    /a mi lahko enkrat verjameš? rada gledam te tamlade)

    OdgovoriIzbriši
  63. ne, da ti ne verjamem, samo izražam svoje pomisleke ob igranju. več mišic in pameti rabjo... otroc pač nimajo veliko mišic pa pameti. oprost :) ti kar rada glej kako zgublajo, men ni odveč če zgubijo

    OdgovoriIzbriši
  64. Še gledal jih nisi, pa imaš take pomisleke? A se lahko izogneš temu?
    /takega branilca kot je Mellberg, bi imela....čeprav se je tudi Silvestre izkazal danes...glede na leta sta še oba dobra.)
    Pa nehaj o pameti... in tud o mišicah ti ni treba. So bili povsem dostojen nasprotnik/če bi šla gledat statistiko, ki je ne maram, bi moje besede verjetno potrdila

    OdgovoriIzbriši
  65. miranda je kraljica tonga

    OdgovoriIzbriši
  66. Prav.
    Lepo spi in kaj lepega sanjaj.
    /jaz odhajam v noč)

    OdgovoriIzbriši