ponedeljek, 7. december 2009

Odkrivanje

...tople vode, v kateri se namaka seks
....pa kakšnega se mora človek it...da bo srečen in zadovoljeeeeen.
Kar je dobro zate, ni nujno tudi zame. Jasno?

Je kdo gledal film o Kinseyu?
...kdo to je, si kar sami poiščite...če ne veste.

Predstavljam si, kakšen halo je povzročil s svojimi raziskavami in objavami...daljnega leta 1948. Zabavala sem se.
Liam Neeson...resda že malo v letih ampak...moški za pojest. ker je tako vražje nepopoln.

...Kinsey je odgovarjal na vprašanja o svojih raziskavah.
Na koncu mu spraševalec reče
- O vsem ste govorili, le o ljubezni ne. Zakaj?
Njegov odgovor
Ker je ljubezen nemerljiva. Brez mer pa ni znanosti.

Človek bi mislil, da je danes kaj drugače. Pa ni.
Vsak ki ima 5 minut časa, mi bo nabijal do nezavesti...kaj in kako naj se grem....da mi bo fino...da mi bo prihajalo...da bom uživala...da bom zadovoljevala...da bom...znanstveno umeščena v nek predal.
Nehajte!
Pa dobro no....a se vam ne zdi, da sama vem kako in kaj naj počnem, da bom sebi in tistim 377im, ki bodo pod ali na meni, servirala nebesa in pekel?

Ne se zgražat/al pa se dajte, kaj me briga/...številka je izmišljena.

Dve njegovi izjavi....prosto po nish zapomnjeni.

Fuk ni kar nekaj, ampak je vse.
In če ne boš pazil, se boš opekel do srca.

Ti...res si mi dišal danes.
Bova času lahko speljala nekaj ur,
da se bova nebeško lovila po peklu?

Ni komentarjev:

Objavite komentar