nedelja, 20. december 2009

Vedno

Zaprta med
snežinke
svečano
obljubljam
da ti
bom vedno
povedala
kdaj
tvoja beseda
zveni
kot
kos
smrdljivega
mesa
vrženega
psu
ki mu
želiš
smrti v mukah.

V prisego
spada tudi
zavitek
prijaznega
krcanja
ki ga
boš
deležen
kadar boš
preveč
trdo
stopal
po
mojih
ranah.

In lepo
te prosim
ne
hodi
okoli mene
z vrečko
potuhnjene
prijaznosti
ker
jo bom
vedno
zamenjala
za
samoto
izgnanih
črk.


A veš
da imam
rada
poledenele
ceste
ko si
ti
v bližini?

Takrat
še tako svinjski padec
sprejmem z glasnim smehom.

 ...a greva padat?...ne?...reva....nisi?...sva že dva.

4 komentarji:

  1. Vedno me prepričaš... ampak vzel bom dopust :)))))

    OdgovoriIzbriši
  2. vem
    vem
    oči imaš mačje
    vidiš v temo duše
    vidiš sonce za oblaki
    vidiš v torbo na kateri piše top secrets
    vidiš me tudi tam kjer se sam ne najdem
    vem
    zato te imam rad
    mačko
    na snegu
    ti ne padaš
    vržeš se
    jaz ne padam
    lovim te
    v ledenem metežu
    lepo mi je

    OdgovoriIzbriši
  3. Tminc....eni imate dopust, drugi imamo pa delo.
    /in na skrivaj kukamo k vam.;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Anonimni...seveda te vedno najdem.
    Čak, ne....ti mene najdeš.
    od snega
    ostale so le luže
    ostala je neka čobodra
    ki mi je čevlje zalila
    najrajš bi se skrila
    ti presneta zima
    ne dovoli
    metanja.
    ah nč...jo bom že
    pretentala
    pa se bova midva
    še ornk metala.
    a veš?
    rada te vidim tukaj....

    OdgovoriIzbriši