četrtek, 4. december 2008

Polenta z mlekom


Včeraj zvečer sem si zaželela...polente z mlekom.
Oh ja, tako zelo z užitkom sem jo pojedla...celo goro!
Kako malo je treba...da je človek sit.

Ne, ni čudna volja razlog...mene asociacije kar same zanašajo.
Pismo...ena navadna mlečna poletna, ki bi tistim lačnim otrokom zadoščala za...zajtrk, kosilo in večerjo.
Zakaj vsa ta denarna pomoč...zakaj jim raje ne pokažejo, kako pridelati hrano?

Vsega imamo polno rit. Hrana v smeti. A tam nekje...stradajo. Nor svet. Nori ljudje.

V trgovinah pa spet norišnica. Čas daril. Bolno. Jaz se v tem ne vidim.

Z očetom obiskala mami.
Stara zakonca...pa... mati je svojega denarja vredna(beri, težka na momente, da bi jo lažje nosil kot poslušal)...mi je bilo pa toplo pri srcu.

Očetu so po licih tekle solze. Veselja. Da se je vse srečno izteklo. Da je še vedno živa.
Da ga bo še najedala za prazen nič. Da... Rad jo ima.

........Pusti predsodke pred vrati...

...Pusti zadrego na pragu...

Klub Fantazija--------simpatična knjiga...vse prostitutke pač ne trpijo pri svojem delu.


In vse ženske niso ljubeče sopotnice moškim...


2 komentarja:

  1. zato je dobro, da nas je več, da lahko nekoga od teh.. pustimo pred vrati pred vstopom.
    morda mu je res ime Zadrega.. a le mislim, da je to Kontrola.
    /kar se rdečega tiska tiče/
    si s polento iskala starodavni vonj, kot ga jst v vonju palačink?
    maham nekje po-čez tvoj zapis.. lovim nitke in sštrenam le eno. tipično.

    OdgovoriIzbriši
  2. Klinc gleda kontrolo. Naj kontrolira...in me najeda...in me grdo gleda.

    Ojej...kolk jedi je, ki me odnesejo nazaj...ko sem sedela na kolmkišti in je dišalo po kuhinji pri stari mami.
    Zgodbe, zgodbe...
    Prav res zares sem te vesela!

    OdgovoriIzbriši